مدیر کل آموزش و پرورش اصفهان: برندسازی مدارس ازسیاست های آموزش وپرورش استان اصفهان نیست

اصفهان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان در نشست خبری مسئولان آموزش و پرورش استان با اصحاب رسانه گفت: آزمونهای مدارس نمونه دولتی از دوره متوسطه اول حذف شده و تمام تلاش این است که مردم کمترین آسیب را ببینند.

کد مطلب: ۹۱۶۹۲۲
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش اصفهان: برندسازی مدارس ازسیاست های آموزش وپرورش استان اصفهان نیست

محمد اعتدادی در ادامه تاکید کرد: سیاست آموزش و پرورش کاهش مدارس خاص است که در این زمینه اقدامات خوبی در حال اجرا است.

وی در ادامه افزود : برند سازی مدارس از سیاست های آموزش و پرورش استان اصفهان نمی باشد و با توجه به کیفیت مطلوب آموزشی در تمام مدارس استان به اولیا توصیه می نماییم در بحث ثبت نام دانش آموزان نزدیک ترین مدرسه به محل زندگی را معیار اصلی خود قرار دهند .

مدیرکل آموزش و پرورش استان در ادامه در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران در خصوص کیفیت بالاتر آموزش در مدارس غیردولتی نسبت به مدارس دولتی اظهار داشت : این موضوع صحیح نیست ؛ مدارس دولتی در استان اصفهان از کیفیت آموزشی بالایی برخوردار هستند ؛ البته ممکن است مدرسه ای بر اساس نوع فعالیت هایی که انجام می دهد دارای کیفیت آموزشی بالاتری باشد اما این موضوع مصداقی برای تمام مدارس استان نیست .

گفتنی است در این نشست خبری توضیحاتی پیرامون وضعیت نیروی انسانی ، جمعیت دانش آموزی استان و بحث فرآیند ثبت نام در مدارس ابتدایی و متوسطه دولتی ، شاهد ، استعدادهای درخشان ، هنرستان ها ارائه گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار