برگزاری سمینار علمی اتیسم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر

اسلامشهر(پانا) - سمینار علمی اتیسم به همت دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر و با همکاری انجمن علمی دانشجویی روانشناسی در سالن اجتماعات واحد اسلامشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۶۵۴۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری سمینار علمی اتیسم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر

خدامعلی نورانی رئیس اداره بهزیستی شهرستان اسلامشهر دراین سمینار با معرفی سازمان بهزیستی و امکانات آن، گزارشی از مراکز فعال و خدمات این سازمان به مراجعین ارائه و از همکاری جاری بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر و سازمان بهزیستی شهرستان در راستای خدمت رسانی هرچه بیشتر علمی و تخصصی به مراجعین استقبال کرد.

او برگزاری این سمینار را فرصتی مغتنم درراستای تبادل اطلاعات تخصصی و همچنین اطلاع رسانی بهینه در جامعه دانست و خواستار ادامه این همکاری مطلوب شد.

مهرناز آزادیکتا، کامبیز کامکاری و معصومه همایونی اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر در ادامه، به ترتیب به معرفی اختلال اتیسم، ویژگی‌ها و نشانه های کودکان مبتلا و اهمیت کشف نوابغ اتیسم، و شیوه‌های درمان اتیسم پرداختند و حاضرین را با این اختلال و چگونگی شناخت و درمان آن آشنا کردند.

زهرا مهاجری نماینده انجمن اتیسم ایران نیز در بخش دیگر این همایش علمی، آگاهی بخشی (تخصصی و عمومی) در جامعه و توانمندسازی خانواده‌ها را دو هدف عمده و اساسی انجمن اتیسم ایران معرفی کرد.

فیروز کیومرثی مدیرگروه رشته روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر و دبیر علمی سمینار اتیسم برگزاری این سمینار را در راستای ارتقاء سلامت جامعه دانست و از برپایی نمایشگاه دستاوردهای کودکان اتیسم همزمان با برگزاری سمینار در این واحد دانشگاهی خبر داد.

او افزود: در حاشیه برگزاری سمینار علمی اتیسم در سالن اجتماعات، نمایشگاهی از دستاوردهای کودکان اتیسم نیز برپا و در معرض بازدید علاقمندان قرار گرفت .

/خبرنگار: ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار