برپایی نمایشگاه فرهنگی و هنری شب های فیروزه ای به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم

قم (پانا) - سازمان فرهنگی و هنری شهرداری قم با مشارکت و همراهی دستگاه های دولتی، نهادها و فعالین فرهنگی، اقدام به برپایی نمایشگاه فرهنگی و هنری با نام شب های فیروزه ای می کند.

کد مطلب: ۹۱۴۶۶۴
لینک کوتاه کپی شد
برپایی نمایشگاه فرهنگی و هنری شب های فیروزه ای به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم

ابوالقاسم مقیمی عراقی با اعلام برپایی نمایشگاه فرهنگی و هنری با نام شب های فیروزه ای از مشارکت و حضور دستگاه های دولتی و نهادها و فعالین فرهنگی خبر داد و بیان داشت : این نمایشگاه با ۳۰ غرفه، توان و استعداد فرهنگی و هنری نهادهای دولتی و غیر دولتی را به نمایش خواهد گذاشت.

وی گفت: موضوع غرفه ها، فرهنگی، ادبی، هنری و صنایع دستی خواهد بود که در بخشهای صنایع دستی و هنری به صورت زنده تولید محصول خواهند داشت.

اداره کل تبلیغات اسلامی ،اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل ورزش و جوانان، حوزه علمیه خواهران، اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ، اداره کل کتابخانه های عمومی استان و شورای هیئات مذهبی، مجموعه هایی هستند که به گفته مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم در این نمایشگاه حضور دارند.

مقیمی پخش و نقد فیلم های جشنواره عمار و فیلم های آخر الزمان با حضور منتقدین سینما را بخش دیگر این نمایشگاه عنوان کرد و افزود: استقرار غرفه مشاوره مذهبی و پاسخگویی به شبهات و همچنین برپایی سیاه چادر همراه با آیین و رسوم روستایی و عشایری استان نیز در دستور کار این نمایشگاه می باشد.

این نمایشگاه از ۲۵ اردیبهشت تا ۲ خرداد ماه در مقابل شهرداری قم واقع در بلوار امام موسی صدر (خاکفرج ) از ساعت ۲۲ میزبان بازدیدکنندگان و شرکت کنندگان خواهد بود.

مراسم جشن خانوادگی شب های فیروزه ای نیز به مدت چهارشب از ۲۷ تا ۳۰ اردیبهشت به همت اداره کل ارتباطات و امور بین الملل و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و با مشارکت موسسه حضرت خدیجه سلام الله علیها با اجرای مراسم و برنامه های شاد و متنوع در همین مکان برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار