عضو کمیسیون اقتصادی مجلس: تغییر تکنولوژی و بروزرسانی ماشین آلات مورد توجه صاحبان صنایع باشد

پرداخت یارانه نقدی یکی از دلایل عمده مشکلات کنونی کشور است

تبریز (پانا) - نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: آنچه امروز باید مورد توجه صاحبان صنایع استان قرار گیرد؛ تغییر تکنولوژی و بروزرسانی ماشین آلات است.

کد مطلب: ۹۱۴۴۴۶
لینک کوتاه کپی شد
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس: تغییر تکنولوژی و بروزرسانی ماشین آلات مورد توجه صاحبان صنایع باشد

معصومه آقاپور در جلسه هم اندیشی مدیران واحدهای صنعتی و معدنی استان با بیان اینکه امروز صنعتگران، سربازان خط مقدم جنگ اقتصادی هستند که بدون سپر و سلاح جان خود را در خاکریزهای دشمن فدا می کنند، گفت: پیش روی شبانه در میدان مین دشمن، کاری بسیار سخت و طاقت فرساست.

وی ادامه داد : در شرایط فعلی تنها هدفمان باید با انگیزه نگه داشتن صنعتگران و تولید کنندگان باشد.

وی یکی از اقدامات موثر برای پیشگیری از چالشهای مدیریتی در واحدهای صنعتی را تقویت بخش تحقیق و توسعه به معنای واقعی و بهره مندی از مشاوران بویژه در امور مالی عنوان کرد.

آقاپور پرداخت یارانه نقدی، بحران سازی موسسات مالی غیر مجاز و نهایتا سوء استفاده دشمنان از این وضعیت را جز دلایل عمده وضعیت کنونی کشور دانست .

وی گفت: آنچه امروز باید مورد توجه صاحبان صنایع استان قرار گیرد؛ تغییر تکنولوژی و بروزرسانی ماشین آلات است.

از حضور تجار و صنعتگران برای مدیریت بازار استقبال می کنیم

حسین نجاتی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان نیز در این جلسه با تاکید بر لزوم حمایت همه جانبه از واحدهای تولیدی با رویکرد رونق تولید گفت: برای تحقق شعار سال نه تنها یک سازمان بلکه همه ارکان جامعه اعم از مسئولین، مردم و حتی مدیران صنایع باید پای کار باشند.

وی افزود: میزان اتحاد و نزدیکی این سه رکن به هم تعیین کننده میزان موفقت و خروج از بحرانهای اقتصادی فعلی است.

نجاتی با اشاره به اینکه میدان داری تجار و صنعتگران آذربایجانی در همه برهه های سیاسی و اقتصادی زبانزد است، بیان کرد: از حضور تجار و صنعتگران برای مدیریت بازار استقبال می کنیم .

در ادامه جلسه تعدادی از مدیران واحدهای صنعتی و معدنی استان با اشاره به مشکلات پیش پای تولید به بیان دیدگاه های خود در جهت رفع برخی موانع در سطح استان و همچنین سطوح ملی نظیر برنامه ریزی لازم برای تامین مواد اولیه پیش از وقوع تنشهای اقتصادی ، مطالبات واحدهای قطعه سازی از خودرو سازها ، توجه ویژه به صنایع معدنی استان ، چند نرخی بودن ارز و عدم دخالت دولت در امور بخش خصوصی پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار