مدیرآموزش و پرورش اسلامشهرخبرداد: کسب رتبه دوم اسلامشهر درمسابقات قرآن،نماز و عترت شهرستانهای استان تهران

اسلامشهر(پانا) -مدیرآموزش و پرورش اسلامشهر گفت: دانش آموزان و فرهنگیان آموزش و پرورش اسلامشهر با کسب 42 رتبه درمسابقات قرآن،نماز و عترت استانی خوش درخشیدند.

کد مطلب: ۹۱۴۰۴۹
لینک کوتاه کپی شد
مدیرآموزش و پرورش اسلامشهرخبرداد: کسب رتبه دوم اسلامشهر درمسابقات قرآن،نماز و عترت شهرستانهای استان تهران

حسینعلی بنار در این رابطه اظهار داشت: اسلامشهر به شهر حافظان قرآن شهرت دارد و در این راستا دانش آموزان و فرهنگیان ما علاقه و اهتمام فراوان در جهت توجه به تلاوت آیات کتاب الهی و درک مفاهیم قرآنی دارند.

او افزود: مسابقات قرآن،نماز و عترت با نظارت معاونت پرورشی وتربیت بدنی و کارشناسی مربوطه در سه مرحله مدرسه، منطقه و استان و در ماههای آذرو بهمن نود وهفت و اردیبهشت 98 برگزارشد.

مدیرآموزش و پرورش اسلامشهر تاکید کرد: رشته‌های این مسابقات، حفظ،قرائت و تفسیرآیات قرآن کریم، صحیفه سجادیه، احکام، انشاء نماز و مداحی پسران بودند وکلاسهای توانمند سازی نیز جهت مرحله استانی برای دانش آموز برگزار شد.

او تصریح کرد: دانش آموزان و فرهنگیان اسلامشهر با کسب 42 رتبه درمسابقات قرآن،نماز و عترت استانی خوش درخشیدند و جهت تجلیل از این عزیزان هم مراسم اختتامیه در سالن فجر آموزش و پرورش اجراشد.

بنار این موفقیت را به دانش آموزان و اولیا، فرهنگیان، مجموعه عوامل اداری و آموزشگاهی تبریک گفت و برای همه این عزیزان در راستای انس بیشتر با کتاب الهی از درگاه خداوند متعال آرزوی سلامتی و توفیق مسئلت نمود.

/خبرنگار: ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار