دیدار مدیر آموزش و پرورش منطقه 6 با پیشکسوت فرهنگی

تهران (پانا) - در هفته گرامیداشت مقام معلم، جواد نظریان به همراه اعضای شورای معاونین با همکار بازنشسته فرهنگی رازی طبیب دیدار صمیمانه ای داشتند.

کد مطلب: ۹۱۳۵۶۳
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مدیر آموزش و پرورش منطقه 6 با پیشکسوت فرهنگی

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی منطقه 6 تهران، در هفته گرامیداشت مقام شامخ معلم و بر اساس سنت اخلاقی، تجلیل از پیشکسوت فرهنگی رازی طبیب که یکی از پیشکسوتان عرصه تعلیم و تربیت آموزش و پرورش منطقه 6 می باشد با هماهنگی کارشناسی دوره اول متوسطه صورت پذیرفت.

در این دیدار جواد نظریان مدیر منطقه 6 به همراه اعضای شورای معاونین و کارشناس دوره اول متوسطه منطقه حضور داشتند.

در این نشست صمیمانه جواد نظریان ضمن تبریک به مناسبت هفته معلم و تقدیر از زحمات گرانقدر رازی طبیب در عرصه تعلیم و تربیت گفت: بازنشستگان فرهنگی از جمله ظرفیت های ارزنده در عرصه تعلیم و تربیت هستند که نقش عظیمی در تربیت فرزندان بر عهده دارند و آموزش و پرورش همواره نیازمند رهنمودها و تجربیات این عزیزان می باشد.

وی در ادامه افزود: همواره حوزه مدیریت آموزش و پرورش منطقه آماده استفاده از تجربیات گرانبهای بازنشستگان برای پیشرفت در کارها است و این عزیزان از نیروهای ارزشمند در حوزه تعلیم و تربیت هستند.

رازی طبیب ضمن ابراز خوشحالی گفت: برای من معلمی یک افتخار است و بر خود می بالم که در جمع فرهیختگان هستم که علاوه بر مسئولیت حرفه ای، نسبت به مسائل جامعه احساس مسئولیت نموده و موجب استمرار سرمایه های معنوی و اجتماعی به نسل بعد می گردد.

گفتنی است در این دیدار هریک از حاضران ضمن ابراز ادب به مقام طبیب رازی سخنانی را در باب کسب تجربه از این پیشکسوت فرهنگی عنوان نمودند.

شایان ذکر است رازی طبیب درحدود 60سال سابقه تدریس در آموزش و پرورش و از دبیران به نام دبیرستان ماندگار البرز تهران بوده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار