در مخابرات منطقه سمنان برگزار شد؛

نشست مشترک مدیر مخابرات منطقه سمنان با فرماندهان نیروی انتظامی استان

سمنان (پانا) - با هدف کاهش سرقت در حوزه مخابرات، نشست مشترک مدیر مخابرات منطقه سمنان با فرماندهان و مسئولین نیروی انتظامی استان سمنان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۲۶۲۶
لینک کوتاه کپی شد
نشست مشترک مدیر مخابرات منطقه سمنان با فرماندهان نیروی انتظامی استان

به منظور افزایش کیفیت خدمات مخابراتی و ارتباطی، بررسی موارد امنیتی و افزایش حفاظت و کاهش سرقت در حوزه مخابرات، نشست مشترک مدیر مخابرات منطقه سمنان با فرماندهان و مسئولین نیروی انتظامی استان سمنان به میزبانی مخابرات استان برگزار گردید.

این جلسه با حضور رئیس پلیس آگاهی استان، رئیس پلیس پیشگیری استان، جانشین فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سمنان، مدیریت، معاون، مدیر ارتباطات سیار و رئیس اداره حراست مخابرات منطقه سمنان و مدیر مخابرات شهرستان سمنان تشکیل شد.

دارائی، مدیر مخابرات منطقه سمنان ضمن خوش‌آمدگوئی به مهمانان، مشکلات مربوط به موارد امنیتی و سرقت‌های حوزه مخابرات و مشکلات جانبی ناشی از این سرقت‌ها را عنوان کرد.

در ادامه فرماندهان و مسئولین نیروی انتظامی، نقطه نظرات و نکات کلیدی در حوزه‌های امنیتی و حفاظتی از تجهیزات مخابراتی را مطرح نمودند.

به گزارش پانا، این نشست مشترک با جمع‌بندی نقطه نظرات و تنظیم تفاهم فی‌مابین جهت تشکیل جلسات آموزشی مشترک در این حوزه به پایان رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار