جشنواره کاراته روز معلم در رشت برگزار شد

رشت (پانا) - یک دوره جشنواره کاراته با عنوان روز معلم و به مناسبت گرامیداشت هفته معلم در رشت برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۲۶۲۱
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره کاراته روز معلم در رشت برگزار شد

مدیر اجرایی هیات کاراته استان گیلان در خصوص برپایی این جشنواره گفت: در این دوره از جشنواره که به مناسبت هفته معلم برگزار شد، حدود 200 کاراته کار در رده های سنی نوجوانان و جوانان حضور داشتند.
سعید عزیزی افزود: بر این اساس این جشنواره کاراته که با همکاری اداره آموزش و پرورش گیلان برگزار شد ، کاراته کاران در دو بخش دختران و پسران حضور داشتند که در قسمت های کاتا و مبارزه با هم رقابت کردند.
وی ادامه داد: در پایان این رقابت ها که به صورت جشنواره برگزار شد، علاوه بر اینکه به نفرات اول تا سوم اوزان مختلف حکم و مدال قهرمانی تعلق گرفت، به تمامی شرکت کنندگان نیز حکم و مدال اهداء شد.
مدیر اجرایی هیات کاراته استان گیلان بیان کرد: همچنین نفرات برتر این دوره از رقابت ها انتخاب شدند و اسامی آنان به مدارس مربوطه اعلام شد تا تشویقی برای این دانش آموزان ورزشکار باشد.
وی خاطرنشان کرد: هیات کاراته گیلان علاوه بر برگزاری مستمر رقابت های قهرمانی این استان در رده های سنی مختلف، همواره به مناسبت های مختلف در ایام سال مسابقات و جشواره کاراته را برگزار می کند که خوشبختانه با استقبال خوب جامعه کاراته نیز همراه می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار