با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در استان زنجان:

پنجمین نمایشگاه بین‌المللی عکس سلامت روان در زنجان افتتاح شد

زنجان (پانا) - پنجمین جشنواره بین‌المللی عکس سلامت روان، به منظور افزایش سطح سواد سلامت روانی، اجتماعی جمعیت عمومی، افزایش شاخص‌های سلامت روان، افزایش سطح سواد سلامت روان در مخاطبین خاص و حساس نمودن آنها به موضوع سلامت روان و استفاده از فرصت‌ها، کاهش انگ و تبعیض در جامعه نسبت به اختلالات روانپزشکی و ارتقا سواد سلامت روان فرد و جامعه برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۹۱۲۶۰۹
لینک کوتاه کپی شد
پنجمین نمایشگاه بین‌المللی عکس سلامت روان در زنجان افتتاح شد

با حضور دکتر سعید نمکی نمایشگاه بین‌المللی عکس سلامت روان در مجموعه فرهنگی - تاریخی شهرداری (کارخانه کبریت سابق) واقع درخیابان صفا افتتاح شد.
در این دوره از جشنواره، سه هزار و ۱۲۴ عکاس از ۷۸ کشور با ۱۸ هزار و ۳۵۸ عکس حضور داشتند که در مقایسه با دوره قبلی رشد ۱۷ درصدی به لحاظ تعداد عکاس شرکت کننده و رشد ۱۵ درصدی در تعداد عکس‌ها دارد.
ارتباط بین هنر و سلامت امری مهم تلقی می‌شود که با برگزاری اختتامیه این رویداد مهم در استان، سفیران کشورهای عکاسان برگزیده حضور خواهندداشت و علاوه بر آن سازمان جهانی بهداشت(WHO) حامی مالی این جشنواره است.
به گزارش وب‌دا، اختتامیه پنجمین جشنواره بین‌المللی عکس سلامت روان امروز ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه واقع در بیمارستان آیت اله موسوی در حال برگزاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار