مدیرکل دفتر تربیت ‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارت آموزش و پرورش

38 هزار معلم تربیت بدنی در سراسر کشور مشغول به فعالیت می باشند

بجنورد (پانا) -مدیرکل دفتر تربیت ‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارت آموزش و پرورش :38 هزار معلم تربیت بدنی در سراسر کشور مشغول به فعالیت می باشند.

کد مطلب: ۹۱۱۳۹۴
لینک کوتاه کپی شد
38 هزار معلم تربیت بدنی در سراسر کشور مشغول به فعالیت می باشند

محمد جعفری، در گردهمایی معلمان تربیت بدنی خراسان شمالی در بجنورد اظهار داشت: وزارت آموزش و پرورش به عنوان متولی حوزه دانش آموزی، برنامه هایی را برای مدارس تدارک دیده است.
وی افزود: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، تربیت بدنی مورد توجه بوده است و آموزش و پرورش تلاش دارد تا پویایی و تحرک دانش آموزان در مدارس بیشتر شود.
وی گفت: در این باره، علاوه بر درس تربیت بدنی، برنامه های دیگری در مدارس در حال پیگیری است.
وی با تاکید بر اینکه برای کمک به پویایی و حل مشکل کم تحرکی دانش آموزان نیاز به مشارکت عوامل مختلف است، گفت: اگر حل مشکل کم تحرکی، تنها به دوش آموزش و پرورش باشد، به یقین با مشکل روبه رو می شویم بنابراین باید دستگاه های مختلف در این خصوص همکاری کنند.
جعفری گفت: برگزاری المپیاد درون مدرسه ای، حیاط پویا و نرمش صبحگاهی از برنامه ها و فعالیت هایی است که برای افزایش پویایی دانش آموزان در حال اجرا است.
وی خاطرنشان کرد: با اجرای این برنامه ها، تلاش داریم تا شادابی و سلامتی دانش آموزان ارتقا یافته و ورزش در میان دانش آموزان و اولیای آنان ترویج یابد.
مدیرکل دفتر تربیت ‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: دبیران تربیت بدنی، به عنوان یک ظرفیت، باید در فعالیت های ورزشی مورد توجه قرار گیرند و از توان آنان در برنامه های مزبور استفاده شود.
گفتنی است در این گردهمایی از 150 دانش آموز و فرهنگی برتر در زمینه تربیت بدنی خراسان شمالی قدردانی شد.
600 دبیر تربیت بدنی در مدارس خراسان شمالی مشغول به کار هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار