معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان سمنان اعلام کرد:

آمادگی اعزام 6 هزار زائر سمنانی به مرقد امام راحل

سمنان (پانا) - معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: آمادگی داریم تا امسال بالغ بر 6 هزار نفر از زائران استان را به مرقد مطهر امام خمینی(ره) اعزام ‌کنیم.

کد مطلب: ۹۱۱۲۹۳
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی اعزام 6 هزار زائر سمنانی به مرقد امام راحل

سمنان (پانا) - سرهنگ علی خالقیان در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی ستاد استانی بزرگداشت ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره)، قیام 15 خرداد و روز جهانی قدس که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار سمنان برگزار شد، اظهار کرد: آمادگی داریم تا امسال بالغ بر 6 هزار نفر از زائران شهرستان‌های استان سمنان را به مرقد مطهر امام خمینی(ره) و مراسم بزرگداشت ارتحال امام اعزام ‌کنیم.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان نیز در این جلسه بیان کرد: در سال گذشته ابلاغیه وزارت کشور در خصوص تشکیل ستاد استانی بزرگداشت ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره)، قیام 15 خرداد و روز جهانی قدس و به‌تبع آن در استان، تشکیل ستاد شهرستانی به‌عنوان نخستین اقدام به فرمانداران در شهرستان‌های استان ارسال شد.

امیر بینایی ادامه داد: پس از ارسال ابلاغیه، جلسات هماهنگی و برنامه‌ریزی ستاد شهرستانی بزرگداشت ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره)، قیام 15 خرداد و روز جهانی قدس به ریاست فرمانداران در استان سمنان برگزار شد.

وی افزود: اقداماتی همچون برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی معمار انقلاب با محوریت آشنایی با سیره زندگی امام خمینی(ره)، پخش ویژه‌برنامه‌های این ایام از صدا و سیمای استان سمنان، برگزاری مسابقه فرهنگی فراغ یار، برپایی مراسم‌ گرامیداشت، سوگواری و یادواره شهدا به مناسبت این ایام در مساجد و حسینیه‌ها از جمله اقدامات این ستاد در سال گذشته بود.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان ادامه داد: همچنین تبلیغات محیطی و اطلاع‌رسانی مراسم گرامیداشت، سوگواری و یادواره شهدا به مناسبت این ایام در شهرستان‌های استان به‌صورت مطلوب انجام شد.

بینایی خاطرنشان کرد: تعداد دو هزار و 500 زائر از شهرستان‌های استان در سال گذشته به مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره) اعزام شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار