انس با قرآن کریم جزو برنامه های اصلی معاونت پرورشی و فرهنگی استان اردبیل است

اردبیل (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل گفت: انس بیشتر دانش آموزان با قرآن کریم جزو برنامه های اصلی معاونت پرورشی و فرهنگی استان است

کد مطلب: ۹۰۸۶۴۳
لینک کوتاه کپی شد
انس با قرآن کریم جزو برنامه های اصلی معاونت پرورشی و فرهنگی استان اردبیل است

سید غلامحسن خلیلی موسوی در آیین افتتاحیه سی و هفتمین دوره استانی مسابقات قرآن، نماز و عترت به میزبانی شهرستان نیر، گفت: انس بیشتر دانش آموزان با قرآن کریم جزو برنامه های اصلی معاونت پرورشی و فرهنگی استان است .

به گفته معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان این مسابقات زمینه را برای پژوهش های قرآنی دانش آموزان در رشته های مختلف را فراهم می سازد .

خلیلی موسوی افزود: اگر دانش آموزان مفاهیم قرآنی را سرلوحه زندگی خود قرار دهند بدون شک می توان از آسیب های اجتماعی پیشگیری کرد .

او عنوان کرد: در مرحله آموزشگاهی این دوره از مسابقات بیش از 94 هزار نفر ، مرحله منطقه ای 9 هزار و 500 نفر و استانی 1 هزارو 700 نفر دانش آموز مشارکت داشتند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان تصریح کرد: مرحله استانی سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن عترت و نماز دانش آموزان در 12رشته دختران و14 رشته پسران با حضور 1700 نفر دانش آموز از سراسر استان در 29 و 30 فروردین ماه در شهرستان نیر برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار