معاون بورس وزارت علوم به پانا خبر داد:

آغاز توزیع 2300 معرفی‌نامه دریافت ارز دانشجویی از امروز/موافقت با 76 درصد تقاضای دانشجویان

خبرگزاری پانا: معاون بورس و امور دانشجویان خارج وزارت علوم از آغاز مرحله جدید توزیع معرفی نامه دریافت ارز دانشجویی از امروز خبر داد و گفت: در این مرحله بیش از دو هزار و ۳۰۰ معرفی نامه دریافت ارز دانشجویی به متقاضیان تحویل می شود.

کد مطلب: ۹۰۸۱۱
لینک کوتاه کپی شد

حسن مسلمی نائینی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی پانا، با اعلام این مطلب اظهار داشت: توزیع حواله ارز تحصیلی برای دانشجویان با هزینه شخصی شاغل به تحصیل در خارج از كشور در این مرحله از امروز جمعه 10 خردادماه برای بیش از دو هزار و ۳۰۰ متقاضی آغاز می‌شود.

معاون بورس و امور دانشجویان خارج وزارت علوم با بیان اینکه در این مرحله، در مجموع تعداد سه هزار و۱۴۰ تقاضا برای دریافت حواله ارزی توسط دانشجویان با هزینه شخصی شاغل به تحصیل در خارج از كشور در سامانه اینترنتی نشا به ثبت رسیده است، خاطرنشان کرد: با ۷۶ درصد تقاضای دریافت معرفی نامه ارز دانشجویی در این نوبت موافقت شده است.
مسلمی نائینی افزود: همچنین با ۲۴ درصد تقاضاهای دریافت معرفی نامه ارز دانشجویی در این نوبت كه تعداد آن ها به ۷۶۴ مورد می رسد، نیز به دلیل نقص پرونده مورد موافقت قرار نگرفتند.
وی ادامه داد: البته درصورت تكمیل اطلاعات و مدارک مورد نیاز در پرونده برای دریافت معرفی نامه، در نوبت توزیع های بعدی قرار خواهند گرفت.
این مقام مسئول در وزارت علوم با بیان اینکه توزیع معرفی نامه ارز دانشجویی به مدت پنج روز کاری ادامه دارد، تصریح کرد: توزیع معرفی نامه ها در ۱۱ شهرستان ارومیه، اهواز، اصفهان، تبریز، رشت، زنجان، ساری، شیراز، كرمان، كرمانشاه و مشهد و هفت موسسه در سطح تهران آغاز می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار