شاعران نیشابوری رتبه‌های برتر جشنواره هنری و ادبی چله نور را به دست آوردند

نیشابور ( پانا ) - شاعران نیشابوری در جشنواره هنری و ادبی چله نور که در تالار شهر مشهد برگزار شد مقام‌های برتر را از آن خود کردند.

کد مطلب: ۹۰۷۹۸۳
لینک کوتاه کپی شد
شاعران نیشابوری رتبه‌های برتر جشنواره هنری و ادبی چله نور را به دست آوردند

مسئول امورفرهنگی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور اظهارکرد: از مجموع ۱۸۰ اثر ارسال شده به دبیرخانه در دو رشته سرود و شعر و در دو بخش آزاد و دانش آموزی ۱۰۹ اثر در رشته شعر و ۵۶ اثر در رشته سرود به بخش داوری راه یافتند.

رمضانعلی بیات افزود:این جشنواره استانی در دو قالب شعر و سرود با موضوع های ایثار و شهادت، ایثار و بصیرت، ایثارگران و انقلاب اسلامی، ایثار و سبک زندگی ایرانی و اسلامی، ایثار و اقتصاد مقاومتی، شهدای مدافع حرم، زنان ایثارگر، بیداری اسلامی و مقابله با اسلام هراسی، ایثارگران و جنگ نرم و ایثارگران و تمدن نوین اسلامی برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد:در گروه شعر بخش آزاد خدابخش صفادل با شعر «دفاع از حرم آینه ها» افسانه سادات حسینی با شعر «سفر» و در بخش دانش آموزی نگار انتظاری با شعر«دریاچه» و بهاره بیگی با شعر «خورشید تابان» حائز رتبه های برتر جشنواره هنری و ادبی چله نور شدند.

مسئول امورفرهنگی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور تصریح کرد: جشنواره هنری و ادبی چله نور با حضور مسئولین استان ومعرفی نفرات برگزیده و اهدای تندیس جشنواره همراه با جوایز به کار خود خاتمه داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار