معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش کردستان:

مهم ترین اقدام کارگروه استانی صندوق ذخیره فرهنگیان کردستان، آگاهی بخشی و افزایش میزان عضویت و سهم الشرکه است

سنندج(پانا)-معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش کردستان، مهم ترین اقدام کارگروه استانی صندوق ذخیره در سال 98 را تداوم اطلاع رسانی و افزایش میزان عضویت و سهم الشرکه اعضا عنوان کرد .

کد مطلب: ۹۰۷۹۶۲
لینک کوتاه کپی شد
مهم ترین اقدام کارگروه استانی صندوق ذخیره فرهنگیان کردستان، آگاهی بخشی و افزایش میزان عضویت و سهم الشرکه است

نظام مرادی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش کردستان،در اولین نشست کارگروه استانی صندوق ذخیره فرهنگیان در سال 98، بر تهیه و تدوین برنامه عمل، برگزاری منظم جلسات کارگروه در سطح استان و شهرستان و اتخاذ راه کار هایی به منظور دعوت از فرهنگیان غیر عضو برای عضویت در صندوق و بهره گیری از مزایای آن و افزایش سهم الشرکه تا 5 درصد تاکید کرد .

وی فعالیت دبیرخانه کارگروه استانی را به منظور پیگیری اقدامات و مصوبات ابلاغی ضروری دانست واظهار داشت: در سطح شهرستانها و مناطق نیز ضمن فعال شدن کارگروه های تشکیل شده، اطلاع رسانی لازم باید به فرهنگیان صورت گرفته و گزارش فعالیت ها به استان منعکس شود .

حسین علی محمدی نماینده شرکت فرآیند نوین استحکام سازه در استان کردستان نیز در این نشست گزارشی از ضریب نفوذ و وضعیت فرهنگیان استان در صندوق ذخیره فرهنگیان ارائه کرد و با بیان اینکه هم اکنون 69 درصد فرهنگیان کردستانی عضو صندوق هستند، بر اطلاع رسانی و دعوت از سایر فرهنگیان برای عضویت در موسسه و بهره مندی از مزایا و سود سالانه صندوق ذخیره تاکید کرد .

وی از تشکیل و فعالیت کارگروه های متناظر شهرستانی به منظور پیگیری اقدامات خبر داد و با تاکید بر ضرورت فعالیت این کارگروه ها به عنوان حلقه واسط استان و فرهنگیان، گفت: باید به گونه ای اقدام شود که پیام و اخبار صندوق در اسرع وقت به دقت و درستی به فرهنگیان و اعضای صندوق انتقال داده شود .

علی محمدی یکی از اقدامات لازم را اطلاع رسانی مجدد در خصوص افزایش سهم اعضای صندوق به سه درصد و در صورت تمایل تا پنج درصد عنوان کرد و گفت: فرهنگیان عضو صندوق در صورت افزایش سهم خود تا پنج درصد علاوه بر بهره مندی از سود سالانه از میزان واریزی سهم دولت نیز برخوردار خواهند شد و در این خصوص باید اطلاع رسانی و مزایای این اقدام به اعضای صندوق منعکس شود .

وی با اشاره به عضویت بالای فرهنگیان تعدادی از استانهای کشور در صندوق ذخیره و پایین بودن درصد عضویت فرهنگیان کردستانی به نسبت تعداد زیادی از استانها گفت: فرهنگیان زحمت کش استان کردستان نیز می توانند از این ظرفیت قانونی استفاده نموده و با عضویت در صندوق از سود و پاداش این موسسه بهره مند شوند و این اقدام نیازمند اطلاع رسانی و تمایل همکاران است .

گفتنی است در این نشست اعضای کارگروه بر زمینه سازی برای سرمایه گذاری صندوق ذخیره فرهنگیان در استان، اطلاع رسانی وضعیت هر فرد در صندوق، روشنگری و آگاهی بخشی، ارائه تسهیلات به اعضای صندوق تاکید کردند و پیرامون نحوه عضویت فرهنگیان غیر عضو و ترغیب آنان برای بهره مندی از مزایای صندوق بحث و تبادل نظر شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار