افتخاری دیگر برای دانش آموزان میانه ای در عرصه های علمی؛

درخشش دانش آموزان میانه در جشنواره بین المللی نور

میانه (پانا)-دانش آموزان میانه ای متین شکوری و محمدرضا هدایتی با ارائه دو طرح در جشنواره بین المللی نور موفق به کسب رتبه برتر و راهیابی به لیست 100 اثر برتر این جشنواره شدند.

کد مطلب: ۹۰۶۷۴۷
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دانش آموزان میانه در جشنواره بین المللی نور

دبیرخانه جایزه بین‌المللی مصطفی (ص) ، دوره سوم مسابقه دانش آموزی نور گرامیداشت ابن رزاز جَزَری را با هدف ساخت فیلم‌های علمی 60 ثانیه ای در بین دانش‌آموزان و مراکز آموزشی و پژوهش سراها برگزار کرد و دو طرح علمی دانش آموزان میانه ای متین شکوری و محمدرضا هدایتی توانست در بین 100 اثر برگزیده این جشنواره قرار بگیرد.

گفتنی است طرح های این دو دانش آموز میانه ای طرح بالابر هیدرولیکی قوی و آبشار پلکانی بوده است که در بین صد اثر برگزیده این جشنواره قرار گرفته است.

ساجدی فر معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میانه در پیامی موفقیت این دانش آموزان را تبریک گفت:

بسم الله الرحمن الرحیم

یرفع اللّه الذین آمنو منکم والذین اوتوا العم درجات (مجادله 11)

اینجانب ضمن آرزوی موفقیت و سربلندی برای این عزیزان، بعنوان خادم دستگاه تعلیم و تربیت ، این موفقیت را خدمت خانواده‌های محترم و والدین باتدبیر، معلمان پرتلاش و گرامی ایشان و دست‌اندرکاران و کارشناسان اداره آموزش و پرورش منطقه تبریک و تهنیت عرض نموده و صمیمانه از تلاشهای شبانه روزی فرهنگیان و دانش آموزان عزیز تقدیر و تشکر می نمایم.

از در گاه خداوند سبحان موفقیت روزافزون این عزیزان و دیگر دانش آموزان این خطه مرزی را در عرصه‌های مختلف زندگی بخصوص در فتح قلّه های رفیع علم و دانش و اعتلای نظام مقدس و مقدر جمهوری اسلامی ایران را در سراسر جهان مسئلت می نمایم.

ساجدی فر

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میانه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار