حضور 615 نفر از دانش‌آموزان مدارس آستارا در لیگ علمی

آستارا (پانا) - مدیر اداره آموزش‌و‌پرورش شهرستان آستارا از حضور 615 نفر از دانش‌آموزان مدارس متوسطه دوره اول این شهرستان در لیگ علمی خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۶۰۴۱
لینک کوتاه کپی شد
حضور 615 نفر از دانش‌آموزان مدارس آستارا در لیگ علمی

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان آستارا در گفتگویی با خبر نگار پانا اظهار کرد: لیگ علمی با حضور 615 نفر از دانش‌آموزان مدارس متوسطه دوره اول این شهرستان در چهار حوزه امتحانی برگزار شد که که 340 نفر از شرکت‌کنندگان از مدارس دخترانه و 275 نفر از مدارس پسرانه بودند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آستارا حوزه‌های امتحانی لیگ علمی را آموزشگاه‌های توحید، شهید علی‌انصاری، شهره کریم‌زاده و معین لوندویل دانست و گفت: شرکت‌کنندگان در قالب 123 تیم پنج‌نفره در مسابقات مذکور حضور داشتند.

وی سؤالات لیگ علمی را به صورت تستی و مدت‌زمان برگزاری آن را 75 دقیقه دانست و بیان کرد: شرکت‌کنندگان در قالب این آزمون به 60 سوال طرح شده از دروس ریاضی، ادبیات فارسی، علوم تجربی و زبان انگلیسی به صورت گروهی پاسخ دادند.

موسوی زمان اعلام نتایج لیگ علمی در دو مرحله شهرستانی و استانی را خرداد ماه سال جاری دانست و خاطرنشان کرد: لیگ علمی با هدف افزایش سطح علمی دانش‌آموزان، تعامل و هم‌فکری و تمرین کارگروهی در دستور کار آموزش و پرورش قرارگرفته و از سال 90 به صورت مستمر اجرا می‌شود.

به گزارش خبر گزاری پانا ، سال گذشته 630 نفر از دانش‌آموزان مدارس متوسطه دوره اول این شهرستان در قالب 126 تیم پنج‌نفره در مسابقات لیگ علمی شرکت کرده بودند که 370 نفر از شرکت‌کنندگان از مدارس دخترانه و 260 نفر نیز از مدارس پسرانه بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار