آذری جهرمی:

پست بانک خدمات خود را در پل دختر آغاز می کند

تهران (پانا) - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه تا پایان امشب همه سایت‌های اضطراری شهرستان پلدختر در مدار قرار می گیرند و تماس‌ها به راحتی برقرار می شود، گفت: پست بانک امروز ارائه خدمات را این شهر از سر می گیرد.

کد مطلب: ۹۰۵۰۸۹
لینک کوتاه کپی شد
پست بانک خدمات خود را در پل دختر آغاز می کند

به گزارش پنجشنبه ایرنا از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که هم اکنون در شهرستان پلدختر حضور دارد، در جمع خبرنگاران افزود: شهرستان پلدختر با فیبرنوری به خوزستان متصل شده و علاوه بر آن تجهیز بالن ارتباطی نیز از صبح امروز آغاز شده است.
وی با اشاره به اختصاص دفتر ویژه خبرنگاران در شهرستان پلدختر افزود: خدمات بانکی برای تبادلات مالی باید انجام شود. برای این منظور 20 ارتباط ماهواره ای ایجاد شده و تا ساعت دیگر نیز پست بانک به شبکه متصل می شود و به چرخه فعالیت می‌آید که بدین ترتیب 13 شبکه بانکی درمنطقه شرقی شهر می توانند خدمات ارائه کنند.
وی افزود: با آمدن پست بانک، مابقی بانک ها نیز پای کار بیایند تا خدمات مالی و کسب‌وکار به قسمت‌هایی که ممکن است برگردد.
وزیر ارتباطات ادامه داد: به دلیل قطع پایانه‌های پرداخت فروشگاه‌ها، با هماهنگی انجام شده با بانک پارسیان امروز 200 دستگاه بی‌سیم این درگاه‌ها، بین فروشگاه‌های شهر پخش می شود تا خدمات مالی و کسب و کار به شهر برگردانده شود و تلاش می‌کنیم مابقی درگاه‌های پرداخت را نیز از طریق سایر بانک‌ها تهیه و به فروشگاه‌ها و مراکز خرید برسانیم.
نماینده دولت در استان لرستان همچنین در مورد حضور رییس مجلس شورای اسلامی در جلسه دیشب ستاد مدیریت بحران استان لرستان اظهار کرد: حضور نمایندگان و رییس مجلس در جلسات نه تنها تضعیف دولت نیست، بلکه تقویت محسوب می‌شود؛ چرا که دولت فراتر از نظام بودجه‌ای کشور نمی‌تواند کاری پیش برد و بودجه باید به تصویب مجلس برسد.
وی یادآور شد: از این رو بزرگترین مساله بحث اعتبارات و تامین اعتبارات است و دیدن سطح خسارات و درک مستقیم رئیس مجلس از حجم خسارات در تصویب لوایح و تامین اعتبارات بسیار موثر است.
آذری جهرمی با بیان اینکه حجم و وسعت خسارات بسیار بالا و جنس خسارات نیز متفاوت و تکان دهنده است، تصریح کرد: کارهای اساسی بخش جاده ای زمان بر و در اولویت قرار دارد و اصلاح مسیر آبی پلدختر منوط به اجرای بخشی از جاده است.
وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه برق برخی مناطق وابسته به جاده است، اظهار کرد: بحث تامین اعتبارات سیل زدگان، اطمینان خاطر به مردم و کشاورزان داده شده است و باید برای این منظور از ظرفیت صندوق توسعه ملی استفاده شود.
به گفته آذری جهرمی، زیرساخت‌های ارتباطی در کشور هزار و 500 میلیارد تومان خسارت‌دیده اند که بیشترین حجم خسارات در استان لرستان رخ داده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار