مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی خبر داد:

دریافت گواهینامه ایزو 9001 توسط اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی

خبرگزاری پانا: مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی از دریافت گواهینامه ایزو 9001 توسط اداره کل آموزش و پرورش این استان خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۴۶۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، سیف ا...کریم زاده در جلسه شورای آموزش و پرورش استان مرکزی افزود: این گواهینامه برای چهارمین سال متوالی به اداره کل آموزش و پرورش این استان تعلق می گیرد.

وی سپس با ارائه گزارشی از عملکرد این نهاد در هفته معلم، گفت: با همکاری خوب مسئولین استانی اداره کل آموزش و پرورش این استان موفق به ساماندهی 26 فعالیت در هفته معلم شد.

کریم زاده یادآور شد: مسئولین استانی در هفته معلم 33 مورد با این نهاد همکاری داشته اند که از این میزان 13 مورد به حضور مستقیم مسئولین در کلاس های درس مربوط می شود.

در ادامه این جلسه که با تصویب برگزاری جلسات شورای آموزش و پرورش شهرستان ها در ادارات آن شهرستان ها همراه بود، استاندار مرکزی گفت: با عنایت به برگزاری جلسات شورای آموزش و پرورش شهرستان ها در فرمانداری ها، از این به بعد تمام جلسات شورای آموزش و پرورش در ادارات آموزش و پرورش شهرستان های مربوطه برگزار خواهد شد.

علی اکبر شعبانی فرد همچنین با اشاره به عدم رغبت فرهنگیان برای حضور در اداره، ابراز کرد: برای ایجاد انگیزه در فرهنگیان و حضور آنها در ستاد باید برنامه ریزی دقیقی صورت پذیرد.

وی افزود: باید برای تمام نیروهای کارآمد در ستاد ضمن ایجاد انگیزه برای فعالیت، برنامه ریزی مناسبی نیز صورت پذیرد.

استاندار مرکزی در این جلسه با اشاره به مکان سنجی مناسب برای احداث مکان های آموزشی گفت:باید مسئولین به عنوان خدمتگزاران مردم برای ارائه خدمات مطلوب به آنها در زمینه های مختلف، تلاش کنند.

شعبانی فرد با بیان اینکه باید تردد از مرکز شهر کاسته شود، تصریح کرد: مسئولین آموزشی باید به گونه ای برنامه ریزی و مکان سنجی کنند تا مراکز آموزشی در تمام سطح شهر احداث شود.

وی سپس با اشاره به اقدامات صورت گرفته در استان مرکزی طی سال های اخیر، اظهار کرد: استفاده از تمامی ظرفیت ها و تعامل خوب دستگاه های اجرایی یکی از موفقیت های استان مرکزی در ارائه خدمات به مردم شریف این استان است.

استاندار مرکزی با تاکید بر تعامل کلیه ی دستگاه های اجرایی با آموزش و پرورش به عنوان نهادی انسان ساز، بیان داشت: استفاده از ظرفیت تمامی دستگاه های اجرایی و تعامل خوب آنها با آموزش و پرورش می تواند این نهاد را در تحقق اهداف خویش یاری رساند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار