دیدار نوروزی فرماندار اسلامشهربا امام جمعه

اسلامشهر(پانا) - فرماندار اسلامشهر به مناسبت فرا رسیدن سال نو و عید نوروز با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان دیدار و سال جدید را به وی تبریک گفت.

کد مطلب: ۹۰۳۸۵۸
لینک کوتاه کپی شد
دیدار نوروزی فرماندار اسلامشهربا امام جمعه

مسعود مرسلپورفرماندار اسلامشهر در سخنانی با اشاره به نامگذاری سال ۹۸ از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به عنوان سال رونق تولید اظهار کرد: در سال جدید همه باید تلاش کنیم تا منویات رهبری در خصوص رونق تولید و تاکیدات رئیس جمهور در این زمینه و سیاست‌های دولت تدبیر و امید در جهت رفع مسائل و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم تحقق یابد.

فرماندار اسلامشهر ضمن قدردانی از نقش مهم و محوری نماینده ولی فقیه و امام جمعه اسلامشهر در زمینه ایجاد وحدت در شهرستان افزود: امیدوارم در سال جدید با همدلی، هماهنگی و تلاش مضاعف مسئولان و مدیران شهرستان و حمایت دستگاه های استانی، خدمات شایسته ای در حوزه‌های مختلف به مردم اسلامشهر ارائه شود.

حجت الاسلام نوروزی امام جمعه اسلامشهر نیز در سخنانی با تبریک سال جدید بر تلاش مستمر مسئولان شهرستان در راستای تحقق فرامین رهبری و تحقق شعار سال ۹۸ با عنوان رونق تولید تاکیدو خاطر نشان کرد: باید در سال جدید با توان بیشتری در جهت خدمت به مردم به ویژه محرومین تلاش شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار