فرمانده نزاجا خبر داد: گسیل تجهیزات و امکانات ارتش به استان گلستان

تهران (پانا) -  فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت که این مجموعه نظامی با تمام توان و ظرفیت به دنبال رفع مشکلات و آسیب‌های مردم سیل‌زده استان گلستان است.

کد مطلب: ۹۰۳۵۷۷
لینک کوتاه کپی شد
فرمانده نزاجا خبر داد: گسیل تجهیزات و امکانات ارتش به استان گلستان

به گزارش ایرنا، امیر سرتیپ کیومرث حیدری روز دوشنبه در حاشیه بازدید از مناطق سیل‌زده شهرستان آق قلا در استان گلستان گفت: گسیل تجهیزات و امکانات ارتش به گلستان آغاز شده است و در بخش‌های گوناگون خدمات لازم به هموطنان آسیب‌دیده ارایه خواهد شد.
وی به احداث بیمارستان صحرایی در مناطق سیل‌زده استان گلستان توسط نزاجا خبر داد و گفت: این مرکز درمانی از امروز پنجم فروردین در شهرستان آق قلا در سالن ورزشی کوثر با تجهیزات کامل پزشکی و کادر مجرب برپا شده است.
امیر سرتیپ حیدری افزود: همچنین سه تیم پزشکی نیروی زمینی ارتش در قالب گروه‌های سیار به مناطق محصور در سیل گلستان اعزام شدند تا خدمات پزشکی به آسیب‌دیدگان ارایه شود.
وی ادامه داد: تاکنون نیروی زمینی ارتش 2 هزار تخته پتو، 15 هزار کنسرو و چندین هزار بطری آب معدنی در اختیار مردم سیل‌زده این استان قرار داده است.
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: با توجه به ایجاد شکاف در مسیرهای ارتباطی برای عبور سیلاب، یک پل برای تسریع در تردد خودروهای عبوری توسط نیروهای پشتیبانی و مهندسی ارتش احداث شد.
امیر سرتیپ حیدری یادآور شد: همچنین چندین دستگاه خودروهای سبک و سنگین لجستیکی از جمله لودر، بیل میکانیکی، گریدر، آمبولانس و خودروهای دیگر ارتش در حال خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان گلستان هستند.
حیدری از آمادگی همه‌جانبه تیپ‌های نظامی ارتش گلستان و خراسان شمالی برای امدادرسانی به سیل‌زدگان خبر داد و گفت: امدادرسانی منطقه سیل‌زده آق‌قلا زیر نظر تیپ 230 شهید اسدالله متاجی گرگان و منطقه سیل‌زده گمیشان زیر نظر تیپ 130 بجنورد از خراسان شمالی با مدیریت قرارگاه عملیاتی لشگر 30 انجام می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار