سامانه ۱۱۱ در نوروز گزارش مردمی خدمات سفر را دریافت میکند
ساری (پانا) - مدیرکل بازرسی استانداری مازندران از آمادگی سامانه ۱۱۱ امانه ارتباط مردم و دولت برای دریافت گزارش مردمی از خدمات سفر در ایام نوروز و بررسی نهایی آن خبر داد.
عزتالله هاشمزاده ظهر امروز در ارائه کمیته ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات ستاد خدمات سفر مازندران از فعالیت رابطان ارزیابی در فرمانداریها و دستگاههای خدماترسانی در سطح ستادهای شهرستانی خبر داد و گفت: «رابطان موانع را بلافاصله بررسی و رفع میکنند.»
او با توجه به جمعبندی شکایات مردمی در ایام سفرهای نوروزی در مازندران، برخی از چالشهای عمده را برشمرد و به ارائه پیشنهاد خود به استاندار اشاره کرد: «ماحصل چالشهای همیشگی را به عنوان زیرساخت در برنامههای استانی اعلام کنیم تا در افق ۵ساله به صورت دائمی حل شود.»
هاشمزاده به فعالیت سامانه ۱۱۱ -سامد- بنا به دستور استاندار در روزهای نوروز خبر داد و گفت: «این سامانه گزارشهای مردمی از خدمات سفر را دریافت میکنند که در اختیار کمیتهدارزیابی قرار میگیرد تا بررسی شود.»
مدیرکل بازرسی استانداری مازندران آب شرب و دستاندازهای کوچک در جادههای درونشهری را دو نمونه از عمده شکایات مردمی در سال گذشته اعلام کرد و گفت: «همچنین کمبود سرویسهای بهداشتی در محل کمپها از جمله مشکلات بوده است. مصوب شد که مساجد بینراهی و درونشهری در نوروز یک ساعت پیش از اذان و دو ساعت بعد از اذان باز باشد.»
هاشمزاده به نبود پزشک در برخی نقاط با دسترسی سخت و نبود متصدی سونوگرافی و رادیولوژی در برخی بیمارستانها اشاره کرد و از علوم پزشکی استان خواست پیگیر این موضوع باشند.
او همچنین بر لزوم فعالیت کارشناسان بیمه در تعطیلات نوروز برای بررسی خسارت بیشتر از هفت میلیون تأکید کرد.
هاشمزاده تغذیه اسکناس دستگاههای ATM بانکها و راهاندازی دستگاههای سیار ATM در مناطقی که روستایی که جمعیت بیشتری در این روزها در آنجا حضور دارند را ضروری دانست.
ارسال دیدگاه