شرکت های سرمایه گذاری هلال احمر در اردبیل فعالیت کنند

پانا (اردبیل) - استاندار اردبیل گفت: این استان برای همکاری هلال احمر جهت سرمایه گذاری آمادگی کامل دارد.

کد مطلب: ۹۰۲۴۱۲
لینک کوتاه کپی شد
شرکت های سرمایه گذاری هلال احمر در اردبیل فعالیت کنند

اکبر بهنام جو در دیدار با رئیس جمعیت هلال احمر کشور اظهار داشت : استان اردبیل ظرفیت مناسبی برای سرمایه گذاری در عرصه های مختلف دارد و هلال احمر می تواند شرکت های سرمایه گذاری خود را در این استان مستقر نماید.
او بیان کرد: هلال احمر جمهوری اسلامی ایران می تواند زمینه های سرمایه گذاری خود در استان را با دقت مطالعه کرده و نیازمندی انبارهای خود را در این استان تولید کند.
رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران نیز در این دیدار ، نسبت به انجام مطالعات برای سرمایه گذاری در استان قول مساعد داد.
علی اصغر پیوندی گفت: فعالیت های هلال احمر با کمک های مردمی اداره می شود و پایگاه های امداد و نجات مورد نیاز باید با همکاری مردم ، خیرین و ائمه جماعات احداث و تجهیز شود.
او با اشاره به وجود 600 پایگاه امداد و نجات در کشور این تعداد پایگاه را برای امدادرسانی ناکافی دانست و از افزایش تعداد آن خبر داد.
رئیس جمعیت هلال احمر کشور به آغاز اجرای طرح امداد نوروزی از روز 25 اسفندماه اشاره کرد و گفت: این طرح تا 17 فروردین ماه ادامه می یابد.
پیوندی از اختصاص دو خودروی امدادی جدید و مدرن به استان اردبیل به ارزش چهار میلیارد تومان خبر داد و افزود: این خودروها به شهرستان های گرمی و سرعین اختصاص و مورد استفاده امدادگران درحوادث و بلایای طبیعی قرار می گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار