معاون جدید پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش فارس منصوب شد

شیراز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: باید با ایجاد فضای مناسب، زمینه اجرای هر چه بهتر فعالیت‌های تربیتی در سطح مدارس فراهم شود و در این بین برگزاری نماز در مدارس از اهمیت ویژه‌ای در آموزش و پرورش فارس برخوردار است که باید مورد توجه ویژه باشد.

کد مطلب: ۹۰۲۳۶۸
لینک کوتاه کپی شد
معاون جدید پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش فارس منصوب شد

علی عسکر نجفی در آیین تکریم و معارفه معاونان سابق و جدید پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس، افزود: پرورشی در حقیقت بخش نرم‌افزاری و حوزه فکر، اندیشه و نگرش درآموزش و پرورش است که به لحاظ انتظارات بالا در این بخش، از حساسیت زیادی برخوردار است و حرکت در این مسیر نیز نیازمند همت عالی است.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر لزوم جدی گرفتن حوزه پرورشی در آموزش و پرورش، تصریح کرد: مهمترین مسئله ای که در این حوزه و در صدر برنامه های آن قرار دارد، موضوع تربیت است.

او اظهار داشت: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و بر اساس ساحت‌های تربیتی شش گانه آن، سه ساحت عبادی، اعتقادی و اخلاقی، ساحت اجتماعی و سیاسی و ساحت هنری و زیبا شناسی به صورت مستقیم با معاونت پرورشی و فرهنگی در ارتباط است .

نجفی افزود: در دهه پنجم انقلاب اسلامی و با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب، باید به این حوزه توجه بیشتری داشته باشیم تا بتوانیم تربیت را در ابعاد مختلف آن به پیش ببریم.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس گفت: انتظار ما این است تا با تمام قوا و به صورت تمام وقت برای پیشبرد اهداف پرورشی ،بر اساس برنامه ریزی کمی و کیفی و با بهره گیری از نیروی انسانی توانمند و جلب مشارکت فعال دانش آموزان تلاش شود.

وی با تاکید بر اجرای مطلوب فعالیت های پرورشی و فرهنگی و هنری در سطح استان، گفت: باید با ایجاد فضای مناسب، زمینه اجرای هر چه بهتر فعالیت های تربیتی در سطح مدارس فراهم شود و در این بین برگزاری نماز در مدارس از اهمیت ویژه ای در آموزش و پرورش فارس برخوردار است که باید مورد توجه ویژه باشد.

در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات ارزنده محمد نظری به عنوان معاون سابق پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش فارس که بازنشسته شده‌اند، جهانبخش بانشی به این سمت منصوب شد.

بانشی پیش از این در سمت‌های معاون پرورشی و تربیت بدنی ادارات آموزش و پرورش درودزن وناحیه 2 شیراز و کارشناس امورتربیتی اداره کل مشغول به فعالیت بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار