امام جمعه اسلامشهر: استقبال عالی مردم و مسئولین عراق از رئیس جمهوری نشان از عزت و سربلندی مردم و نظام مقدس اسلامی در جهان است

اسلامشهر ( پانا) - آخرین نماز جمعه شهرستان اسلامشهر درسال 97 با حضور مردم ولایتمدار، فرماندار و مسئولین در مصلی شهرستان برگزارشد.

کد مطلب: ۹۰۱۵۹۰
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه اسلامشهر: استقبال عالی مردم و مسئولین عراق از رئیس جمهوری نشان از عزت و سربلندی مردم و نظام مقدس اسلامی در جهان است

حجت الاسلام نوروزی در سخنانی با تاکید بر رعایت تقوای الهی و گرامیداشت ایام ماه پر برکت رجب با اشاره به آیه 36 سوره میثاق اظهارکرد: انسان موجودی اجتماعی و حقوقی دارد و رعایت این حقوق بر همه واجب است.

او در ادامه افزود: در آیه مذکور خداوند متعال بعد از دعوت انسان‌ها به پرستش خداوند متعال، احسان و نیکی به والدین، خویشاوندان، ایتام و مساکین، در راه ماندگان و همسایگان رابا رعایت عدل و انصاف سفارش کرده است.

امام جمعه اسلامشهر در خطبه دوم نماز جمعه با اشاره به مناسبت‌های هفته از روز بیست و چهارم اسفند 83 یاد کرد که منافقین کوردل رهبری انقلاب را که در آن زمان امام جمعه تهران بودند، با انفجار بمب مقداری نسبت به ایشان جراحت وارد کردند که با عنایت خداوند متعال در ادامه راه رهبری به کوری دشمنان سکاندار انقلاب اسلامی هستند.

حجت الاسلام نوروزی مناسبت روز بیست و پنجم اسفند 73را نیز یاد آوری کرد که در این روز حجت الاسلام احمد خمینی از دنیا رفتند .

نماینده ولی فقیه در اسلامشهرخاطر نشان کرد: بیست و نهم اسفند نود و هفت هم سالروز میلاد مولود کعبه حضرت علی (ع) است .

امام جمعه اسلامشهر در بخش دیگری از خطبه دوم نماز جمعه به تشریح سفر رئیس جمهور به عراق پرداخت و تاکید کرد: برخلاف سفر ترامپ با حالت خاموشی ناشی از ترس، رئیس جمهوری اسلامی ایران سه روز در عراق ماندند و با استقبال عالی مردم و مسئولین رو به رو شدند و این نشان از عزت و سربلندی مردم و نظام مقدس اسلامی در جهان است.

او ابراز امیدواری کرد : ملت شریف ایران اسلامی از جنگ رسانه ای و تحریم‌های دشمنان نظام مقدس اسلامی نیز عبور خواهد کرد.

در این مراسم و مابین نماز جمعه و نماز عصر مرسلپور فرماندار اسلامشهر نیز در سخنانی به تشریح وضعیت کشور و ارائه گزارش ازشهرستان جهت نمازگزاران پرداخت.

/خبرنگار: ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار