شرکت 900 دانش آموز بوکانی در جشنواره جابر بن حیان

ارومیه(پانا)- مدیر آموزش و پرورش بوکان گفت: 900 دانش آموز مقطع ابتدایی این شهرستان با هدف ایجاد روحیه پژوهشگری در جشنواره جابر بن حیان شرکت کردند.

کد مطلب: ۹۰۱۴۱۵
لینک کوتاه کپی شد
شرکت 900 دانش آموز بوکانی در جشنواره جابر بن حیان

سلیمان مام عزیزی افزود: در این جشنواره که در سالن ورزشی دبستان کوثر این شهرستان برگزار شد، 300 طرح علمی و تحقیقاتی به داوری گذاشته شده است.

مام عزیزی ایجاد روحیه پژوهشگری در رشد مهارت های درسی دانش آموزان را تاثیرگذار عنوان و بیان کرد: به کمک پروژه های علمی می توان استعدادهای دانش آموزان را مشاهده، شناسایی و تقویت کرد.

وی با بیان اینکه آشنایی دانش آموزان با کارهای پژوهشی و کسب اعتماد به نفس از اهداف مهم اجرای این طرح بوده است، گفت: این طرح به دانش آموزان کمک می کند تا آموخته های خود در کلاس های درس را به صورت عملی آزمایش کرده و فراتر از کلاس های درس خود عمل کنند.

مدیر آموزش و پرورش بوکان گفت: امسال تعداد دانش آموزان شرکت کننده نسبت به سال گذشته 35 درصد افزایش یافته است که از مجموع طرح های ارایه شده در جشنواره 70 نفر به بخش استانی راه پیدا می کنند.

وی افزود: این آثار با موضوع آزمایش، تحقیق، جمع آوری، نمایش و مدل ارائه شده و در طی سه روز توسط 36 داور مورد ارزیابی و داوری قرار می گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار