راهبردهای تنظیم بازاری پایان سال
تهران (پانا) - با تصمیم ستاد تنظیم بازار، مقرر شد با هدف کاهش قیمت اقلام مورد نیاز، نمایشگاههای فروش بهاره در سراسر کشور، با صلاحدید ستادهای تنظیم بازار استانی فعالیت کنند.
به گزارش وزارت صنعت، معدن و تجارت، با تصمیم ستاد تنظیم بازار، مقرر شد با هدف کاهش قیمت اقلام مورد نیاز، نمایشگاههای فروش بهاره در سراسر کشور، با صلاحدید ستادهای تنظیم بازار استانی فعالیت کنند و فروشگاههای زنجیرهای و اصناف نیز فروش فوقالعاده را در دستور کار قرار دهند.
همچنین تأمین و توزیع کالاهای اساسی در کنار اجرای طرح تنظیم بازار میوه و مرکبات در حال پیگیری و اجراست.
ستاد تنظیم بازار با هدف پیشگیری از سوءاستفادههای احتمالی، طرح تشدید بازرسی و نظارت ویژه با همکاری سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، سازمان صنعت، معدن و تجارت استانها، بازرسی اتاق اصناف و سازمان تعزیرات حکومتی و سازمانهای جهاد کشاورزی استانها را اجرا میکند.
بر اساس راهبردهای ستاد، مقرر شد اطلاع رسانی به موقع و شفاف از وضعیت بازار به کارگروه ملی تنظیم بازار و وزارتخانههای ذیربط منتقل شود.
همچنین مصوب شد، با هدف حفظ آرامش بازار، با پدیده قاچاق به ویژه قاچاق کالاهای اساسی و ضروری در استانهای مرزی مقابله شود.
ارسال دیدگاه