مدیرکل آموزش و پرورش لرستان تاکید کرد: ضرورت ایجاد زمینه مناسب برای جلب توجه مهمانان نوروزی لرستان

خرم آباد(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش لرستان درنشست کمیته اسکان مهمانان نوروزی لرستان بر ضرورت ایجاد زمینه مناسب برای جلب توجه مهمانان نوروزی به استان لرستان و توسعه گردشگری تاکید کرد .

کد مطلب: ۹۰۰۵۳۶
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان تاکید کرد:  ضرورت ایجاد زمینه مناسب برای جلب توجه مهمانان نوروزی  لرستان

رضا زینی وند مقدم در این جلسه ضمن تبریک حلول ماه رجب و تبریک سال نو گفت: آموزش و پرورش لرستان تلاش می‌کند در نوروز ۹۸ با اسکان روزانه ۱۱ هزار مهمان نوروزی در قالب ۲ هزار و ۱۰۰ اتاق ، مراکز رفاهی خانه معلم ،پردیس های دانشگاه فرهنگیان و اردوگاه های دانش آموزی در سطح استان خاطرات خوشی را برای مهمانان نوروزی در لرستان فراهم کند.
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان تاکید کرد، در فرصت باقیمانده ضروری است نقایص موجود برطرف شده و با فراهم آوردن شرایط مناسب به معرفی فرهنگ، آداب و رسوم استان لرستان بپردازیم.
زینی وند تصریح کرد: انتظار داریم تمام دستگاه‌های اجرایی استان لرستان با تمام آنچه در توان دارند به میدان آمده و تمام تلاش مصروف آن شود که مهمانان نوروزی خاطره خوشی از استان لرستان داشته باشند .
زینی وند مقدم با اشاره به این که لازم است از تجارب سال‌های گذشته استفاده کرده و نواقص را برطرف کنیم بر ضرورت ایجاد زمینه مناسب برای جلب توجه مهمانان نوروزی به استان لرستان و توسعه گردشگری تاکید کرد .
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به رسالت خطیر و اصلی آموزش و پرورش در تعلیم و تربیت نسل آینده گفت : علیرغم اینکه موضوع اسکان جزء وظایف آموزش و پرورش نیست اما به لحاظ خدمت رسانی به فرهنگیان و وظیفه‌ای که محول شده و همچنین سیاست‌های استان این خدمات ارائه می شود و انتظار داریم با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی، آنگونه که آموزش و پرورش با تمام امکانات به میدان آمده ، امکانات و تجهیزات لازم از طرف ستاد خدمات سفر استان به آموزش و پرورش اضافه شود .
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش لرستان نیز با اعلام این موضوع که تعداد ۱۱ پایگاه اسکان با ۲۱۰ آموزشگاه و ظرفیت ۲ هزار و ۱۰۰ اتاق پذیرای ۱۱ هزار نفر در ایام نوروز ۹۸ خواهد بود گفت : بیشترین حجم اسکان دستگاههای اجرایی در سال گذشته مربوط به آموزش و پرورش است که با آماری حدود ۳ هزار و ۴۳۷ خانوار رتبه نخست را به خود اختصاص داده است.
خیرالله خیرایی با اشاره به اینکه در سال ۹۷ نسبت به سال ۹۶ حدود ۳۶ درصد رشد داشته ایم گفت: استان لرستان موفق به کسب رتبه اول در غرب کشور و در رتبه بندی کلی موفق به کسب رتبه ۱۰ کشور شده که نشان از عزم و همت والای آموزش و پرورش دارد .
در ادامه این جلسه نمایندگان دستگاه‌های اجرایی به ارائه نظرات و پیشنهادات و ارائه گزارش وضعیت اسکان و خدمات دهی به مهمانان نوروزی در دستگاه خود در ایام نوروز ۹۸ پرداختند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار