فیروز مهدی در همایش آماده باش همیاران پلیس استان زنجان؛

دانش‌آموزان به عنوان نیروهای جوان و فعال جامعه باید فرهنگ صحیح ترافیک را نهادینه کنند

زنجان (پانا) - با همکاری سازمان دانش‌آموزی، پلیس راهور و آموزش و پرورش ناحیه 1 زنجان همایش آماده باش همیاران پلیس و پلیس یاران جوان در دبستان شهید بیگلی برگزار شد.

کد مطلب: ۹۰۰۳۲۲
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان به عنوان نیروهای جوان و فعال جامعه باید فرهنگ صحیح ترافیک را نهادینه کنند

رئیس سازمان دانش‌آموزی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تقدیر و تشکر از همکاری و توجه پلیس به سلامت افراد گفت: «برنامه‌ی همیاران پلیس در دو بخش،با همکاری سازمان دانش‌آموزی و پلیس راهورانجام می‌شود. ابتدای سال تحصیلی همایش بزرگ همیاران پلیس برای جذب دانش‌آموزان همیار پلیس انجام می‌شود و آموزشهای لازم به این دانش‌آموزان برای ارائه خدمات بیشترو کمک به ایمنی افراد از طریق خانواده‌ها صورت می‌پذیرد. همایش دوم آماده باش همیاران پلیس اسفند ماه قبل از شروع تعطیلات نوروزی برگزار می‌شود تا دانش‌آموزان با آمادگی هر چه بیشتر پلیس را در کاهش خطرات و داشتن سفری ایمن یاری نمایند.»

مهدی در ادامه خطاب به دانش‌آموزان گفت: «در سفرهای بعدی که پیش رو خواهید داشت، چه سفرهای نوروزی و چه سفرهای دیگر حتما تذکرات لازم را با رعایت ادب و احترام به والدین و یا افرادی که در ماشین آنها هستید، بازگو نمایید.»

وی افزود: «شما دانش‌آموزان به عنوان نیروهای جوان و فعال باید تمام تلاش خود را برای نهادینه کردن فرهنگ صحیح ترافیک و ارائه آموزشهای لازم به دیگران به کار بگیرید.»

مهدی تأکید کرد: « با دقت بیشتر و کنترل نفس می‌توان از آسیب‌ها و مشکلات ایجاد شده برای خانواده‌ها و اجتماع جلوگیری کرد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار