معاون گردشگری استان تهران
شکایات گردشگران کمتر از زمان پیشبینی شده رسیدگی میشود
تهران (پانا) - معاون گردشگری استان تهران گفت با برنامهریزی انجام شده پیش از شروع دور اول سفرهای نورزی با کمک انجمن صنفی دفاتر خدمات مسفارتی استان این توانایی حاصل شده تا رسیدگی و پاسخ به شکایات گردشگران در کمتر از زمان پیشبینی شده انجام شود.
![شکایات گردشگران کمتر از زمان پیشبینی شده رسیدگی میشود](https://cdn.pana.ir/thumbnail/ZGI2NDMvH8MZ/gjzVaZ-S_20YtK6_oleWnZi7LTjceVfkf-tEjQhhSgVYJkTSbMZ4IZicyAcgRMj-WWFHy9iIp1lNx8-qtxRZcN02dEbH-ZTHr37SoWu3vLMsAIKXaKdntA,,/ZGI2NDMvH8MZ.jpg)
به گزارش روابط عمومی گردشگری استان تهران، شهرام علیمحمدی با اظهار اینکه از ابتدای سال 97 تا کنون بیش از 1400 شکایت و اعتراض در کمیته رسیدگی به شکایات معاونت گردشگری استان مورد بررسی و پاسخ قرار گرفته است، گفت: با افزایش نظارتها امسال شاهد کاهش 25 درصدی شکایات در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بودیم.
علیمحمدی گفت: با توجه به مشورتی بودن کمیته رسیدگی به شکایات و حضور افراد خبره صنفی در این کمیته آرای صادر شده سال 98 در بالاترین حد استاندارهای کارشناسی بوده است.
ارسال دیدگاه