فولادوند: تعلیم و تربیت دو بال شکوفایی استعداد و رشد نسل جدید در جامعه است

تهران (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران، با گرامیداشت ۸ اسفند، روز امور تربیتی گفت: نقش مربیان تربیتی و امور تربیتی برای دفاع از ارزش‌های دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست و تقدیم ۳۶ هزار دانش‌آموز شهید و ۵ هزار معلم شهید جلوه‌های ماندگار امور تربیتی است.

کد مطلب: ۸۹۸۴۰۰
لینک کوتاه کپی شد
فولادوند: تعلیم و تربیت دو بال شکوفایی استعداد و رشد نسل جدید در جامعه است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران؛ همایش گرامیداشت هفته تربیت اسلامی و روز امور تربیتی (یاوران تربیت) صبح امروز با حضور بطحایی وزیر آموزش و پرورش، کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، شکوهی مدیرکل امور تربیتی و مشاوره، کریمی معاون پرورشی و فرهنگی و مربیان و معاونین پرورشی آموزش و پرورش شهر تهران در سالن وزارت کشور برگزار شد.

عبدالرضا فولادوند، در ابتدای این مراسم با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و با اشاره به مناسبت‌ ۸ اسفند، روز امور تربیتی اظهارداشت: هر چند عرصه تعلیم و تربیت روز، هفته و ماه نمی‌شناسد، ولی همکاران ما در آموزش و پرورش تهران، یک هفته برنامه‌های مختلفی را با هدف جلب توجه و نگاه‌ها به مقوله تربیت اجرا نموده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران افزود: تعلیم و تربیت دو بال پرواز و شکوفایی استعداد و رشد نسل جدید در جامعه است و تربیت یک نسل با هویت، فکور و نقاد را دنبال می‌کند.

وی ادامه داد: زندگی بهتر و دستیابی به حیات طیبه با توجه به دو بعد تعلیم و تربیت ممکن است؛ هر چند شاهدیم خانه و مدرسه نیز به طور مستقیم و غیرمستقیم در تربیت موثرند. نهاد مبارک امور تربیتی فراز و فردوهایی را به چشم دیده و تجربه‌های زیادی اندوخته است.

فولادوند اضافه کرد: نقش مربیان تربیتی و امور تربیتی برای دفاع از ارزش‌های دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست و تقدیم ۳۶ هزار دانش‌آموز شهید و ۵ هزار معلم شهید جلوه‌های ماندگار امور تربیتی است.

مدیرکل آموزش و پرورش پایتخت تاکید کرد: برکات و آثار این شجره طیبه نباید ما را از شناخت آسیب‌ها باز دارد. امروزه امور تربیتی نیازمند نقد درونی راه رفته است این نهاد نباید از نقد مشتاقانه و توجه به آسیب‌های جدید زندگی بی‌نیاز باشد.

فولادوند در پایان گفت: نگاه ما در سیاست‌گذاری‌ها باید براساس تنوع و کثرت فرهنگی باشد. خانه، مدرسه و جامعه باید در تربیت موثر باشند. مدرسه سرزمین متصل به جامعه است که باید دغدغه جامعه را داشته باشد و امور تربیتی باید در بدنه آن قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار