30 مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی در بروجرد اختصاص یافت

خرم آباد(پانا)- مدیرآموزش‌ و پرورش بروجرد گفت: 30 واحد آموزشی در قالب 268 کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی این شهرستان اختصاص یافت.

کد مطلب: ۸۹۸۰۱۳
لینک کوتاه کپی شد
30 مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی در بروجرد اختصاص یافت

محمد مهرافزون درنشست ستاد اسکان مسافران نوروزی در محل این اداره افزود: از این تعداد 9 واحد درجه الف و 21 واحد درجه ب و برای همه واحدها تجهیزات لازم از جمله یخچال، تلویزیون، آشپزخانه و حمام مجزا در نظر گرفته شده است.
وی افزود: مدارس گروه الف دارای حمام، آشپزخانه مجزا، تلویزیون، یخچال و دیگرامکانات رفاهی هستنند و مدارس گروه ب نیز حمام و آشپزخانه عمومی دارند.
مدیر آموزش و پرورش بروجرد با اشاره به اینکه درصورت افزایش حجم مسافرآمادگی اختصاص مدارس بیشتری وجود دارد، بیان کرد: زمان اسکان مسافران نوروزی در مدارس شهرستان بروجرد از تاریخ 28 اسفند ماه آغاز و تا پایان نیمه فروردین ماه 98 ادامه دارد.
مهرافزون اضافه کرد: در ایام نوروز 97 بیش از 16هزار مسافر نوروزی اعم از فرهنگی و غیر فرهنگی در مدارس بروجرد اسکان یافتند.
وی ادامه داد: رعایت اصول ایمنی و بهداشتی مدارس و رعایت حقوق همکاران فرهنگی یکی از نکاتی است که هنگام اسکان مسافران باید به آن توجه شود.
مدیر آموزش و پرورش بروجرد با بیان اینکه این شهرستان بعد از خرم‌آباد بیشترین حجم مسافر و گردشگر را در لرستان دارد، گفت: برای اسکان مسافران نوروزی اولویت اول با فرهنگیان است.
دراین نشست برنصب نوشته های آموزشی، فرهنگی و راهنمای مناطقی دیدنی و تاریخی بروجرد تاکید شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار