امام جمعه شهرستان قدس: عده ای با انتشار پست‌هایی در فضای مجازی قصد برهم زدن آرامش ملت را دارند

شهرقدس (پانا) - امام جمعه شهرستان قدس فعالیت برخی از منافقین و فتنه گران در فضای مجازی را بیهوده و پوچ خواند و به آنان هشدار داد که دست از ایجاد فتنه بردارند.

کد مطلب: ۸۹۷۸۵۴
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه شهرستان قدس: عده ای با انتشار پست‌هایی در فضای مجازی قصد برهم زدن آرامش ملت را دارند

حجت الاسلام و المسلمین رضا جوکار امام جمعه شهرستان قدس در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن توصیه به تقوای الهی و اطاعت پذیری از خداوند متعال بیان کرد: نماز نماد پرستش است و تجلی پرستش الهی است. ذره ای ناخالصی در نماز باشد این نماز با عظمت و ارزشمند نماز بیهوده میشود.

امام جمعه شهرستان قدس در ادامه اظهار کرد: فقرا در روز قیامت علاوه بر اینکه خودشان بهشتی میشوند بلکه میتوانند دیگران را هم به بهشت میبرند. پولی که به فقرا داده میشود را پلی در نظر بگیریم به آخرت بهتر. بیایید کاری کنیم که امسال همه نیازهای شب عیدشان تأمین شود و همه مانند هم لباس های نو بپوشند.

ضمن تشکر از فعالیت های کمیته امداد اذعان کرد: نهاد کمیته امداد یک نهاد مبارک و رحمانی است که تاسیس آن نشانگر نگاه بلند امام خمینی (ره) بوده است.

او در ادامه با اشاره به 15 اسفند بیان کرد: اسلام درخت را پایه و نشانه خداوند میداند و اسلام برای درخت و درختکاری ارزش بسیاری قائل است و پیامبر اکرم (ص) میفرمایند: هرکس درختی بکارد تا ثمر دهد خدا در قبال آن درخت در بهشت درختی به آن اختصاص میدهد. من از شما نمازگزاران میخواهم تا در ترویج فرهنگ درختکاری سهیم باشید.

حجت الاسلام والمسلمین جوکار با اشاره بر سخن مقام معظم رهبری که فرمودند معنای نشاط یعنی تحرک و حوصله برای کار گفت: نیاز امروز جامعه وحدت آرامش امیدواری و نشاط در جامعه است اما برخی میخواهند با عنوان های مختلف این آرامش را میخواهند برهم بزنند. در ایام پیروزی انقلاب اسلامی عده ای که مخالف انقلاب بودند امروز در صفحات مجازی پست هایی میگذارند که وحدت و آرامش را برهم بزنند. باید اینگونه افراد را از سمتشان عزل کنند تا مانع برهم خوردن نظم جامعه شوند.

این مقام عبادی سیاسی در ادامه اظهار کرد: ما اگر مخالف شادی باشیم خلاف موازین اسلام هستیم اما نشاطی درست است که در چهارچوب اسلام باشد عده در همین فضاهای مجازی طیفی از جامعه را به خود متصل میکنند و بیانیه میدهند که ما توانایی برگزاری کنسرت ها را نداریم و به ما اجازه نمیدهند. ما مخالف برگزاری کنسرت ها نیستیم به شرطی که در چهارچوب اسلام برگزار شود. ما مخالف این هستیم که شهرستان قدس به عنوان قطب کنسرتی شناخته شود، اما اگر مانند شهرهای دیگر برگزار شود ما مشکلی نداریم.

نشاط واقعی نشاط اجتماعی است و نشاط اجتماعی تولید اشتغال است،رفع تورم و کاهش گرانی هاست تا زمانی که اینها حل نشود کنسرت ها حتی اگر در خانه مردم برگزار شود فایده ای ندارد و ایجاد نشاط نمیکنند.

او در پایان با عنوان کردن هشداری به فعالان فضای مجازی که قصد نشر پیامهایی بر علیه انقلاب و نظام هشدار داد و بیان کرد: آنچه که برای خدا است در سطح وسیع و اعلی خودش منتشر میشود و کسی نمیتواند مانع نشر پیام هایی شود که برای رضای خداوند است، شود.

بیانیه گام دوم ویژگی های زیادی دارد و نباید به سادگی از کنار آن گذر کنیم. یکی از ویژگی های مهم این بیانیه این است که از سوی یک رهبر الهی به مردمی مقتدر به ویژه جوانان انقلابی است. این بیانیه بیانیه ای است که از صلابت و اقتدار و در اوج عزت صادر شده است. همه ما باید این بیانیه را مطالعه کنیم نشر دهیم و پی تفسیر آن باشیم.

/خبرنگار: معراج محمودی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار