در یک ماه گذشته صورت گرفت؛

لای‌ روبی بیش از 36 هزار متر از کانال‌ های سرپوشیده مشهد

خبر گزاری پانا: شهردار منطقه 6 شهرداری مشهد از لای‌روبی و تخلیه 36000 متر از جوی‌ها، اگوها وکانال‌های سرپوشیده این منطقه در یک ماه گذشته خبر داد.

کد مطلب: ۸۹۷۱۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط‌ عمومی منطقه 6 شهرداری مشهد، کوروش باوندی با بیان اینکه این اقدام به منظور ارتقاء سطح رفاه، سلامت و بهداشت شهروندان و پیشگیری از آبگرفتگی صورت گرفته است اظهار کرد: مشاركت جدی شهروندان در عدم تخلیه زباله و نخاله‌های ساختمانی در جوی‌ها باعث جلوگیری از آبگرفتگی و پاکیزگی بیش‌تر شهر می‌شود.

وی گفت: مشكل آبگرفتگی و ساماندهی آب‌های سطحی امر مهمی است كه در مدیریت شهری بر آن تاكید شده است و باید در تمام محلات به ویژه مکان‌هایی که برخی از شهروندان بدون رعایت حقوق دیگران، فاضلاب خانگی خود را به داخل کانال‌ها رها می‌کنند بیش‌تر مورد توجه قرار گیرد.

این مقام مسوول با اشاره به اینکه منطقه 6 جزو مناطق درگیر با بیماری سالک است خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیک شدن فصل گرما و شیوع بیماری سالک در شهر مشهد به ویژه مناطق حاشیه‌ای شهر، شهرداری منطقه 6 در ماه گذشته بیش از 1490 تن خاک و نخاله را از معابر سطح منطقه جمع‌آوری کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار