معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان: ارائه خدمات به فرهنگیان وظیفه اصلی ستاد اسکان است

اصفهان (پانا) - معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در جلسه روسای ستاد مرکزی اسکان گفت: ارائه خدمات به فرهنگیان وظیفه اصلی ستاد اسکان است .

کد مطلب: ۸۹۶۰۷۵
لینک کوتاه کپی شد
معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان: ارائه خدمات به فرهنگیان وظیفه اصلی ستاد اسکان است

سید محمد میرپور گفت:بر اساس سیاست گذاری های صورت گرفته به دنبال این هستیم تا برای نوروز سال 98 بتوانیم با ارائه خدمات مطلوب به فرهنگیان دوباره رتبه نخست رضایت مندی در ارائه تسهیلات سفر به فرهنگان در کشور را کسب کنیم.
معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان بیان کرد : پیرو ابلاغ صورت گرفته از سوی ستاد خدمات سفر کشور، وزارت آموزش و پرورش مکلف شده است تا همانند سال های گذشته برای اسکان فرهنگیان اقدام کند.
سید محمد میرپور با اشاره به برگزاری جلسات ستاد خدمات سفر استان اظهار کرد: بر اساس تراکم جمعیت مسافری که در ایام نوروز در استان میزبان آن خواهیم بود، برنامه ریزی و خدمات ارائه می شود .
میرپور با بیان اینکه سال گذشته 1260 مدرسه در قالب 12500 کلاس میزبان فرهنگیان درستاد اسکان نوروزی استان بود، ادامه داد: در شهر اصفهان نیز 756 مدرسه میزبان مسافران فرهنگی نوروز 97 بود.
معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: اسکان 98 مانند سال های قبل براساس درجه بندی کلاس های الف ، ب، ج انجام می شود.

میرپور با تاکید بر تشکیل کارگروه های تخصصی برای سیاست گذاری و برنامه ریزی ستاد اسکان گفت: در حال حاضر هشت کمیته روابط عمومی، تدارکات ،مالی ، ارزیابی ،فن آوری و تعاون و حراست در ستاد فعال شده است. کمیته هایی که با تشکیل کارگروه های تخصصی در تلاش هستند تا سفری خاطره انگیز را برای فرهنگیان به استان اصفهان فراهم کنند.
میرپور با تاکید بر اینکه ارائه خدمات به فرهنگیان وظیفه اصلی ستاد اسکان فرهنگیان است، گفت:ارائه خدمات به سایر مهمانان نوروزی تنها به درخواست ستاد اسکان و در ایام پیک سفر انجام می شود .
معاون پشتیبانی اداره کل آموزش وپرورش استان اصفهان با بیان اینکه سال گذشته فرهنگیان از حدود 83 درصد ظرفیت ستاد اسکان استفاده کردند، تصریح کرد: کارمندان دولتی 15 درصد و حدود 2 تا 3 درصد استفاده کنندگان از خدمات اسکان افراد متفرفه و آزاد بودند .
میرپور ادامه داد:در بحث اسکان نوروزی استقرار در هتل ها، مسافرخانه ها وکمپ ها در اولویت نخست قرار دارد اما به دلیل حجم بالای سفر و ناتوانی مراکز اقامتی در ارائه خدمات وزارت آموزش و پرورش در جهت خدمت به فرهنگیان برای اسکان نوروزی ورود پیدا می کند از این رو در تلاش هستیم تا با ارائه خدمات به فرهنگیان عزیز اسکان مناسبی را برای آنها در استان فراهم کنیم .
دبیر ستاد مرکزی اسکان نیز در این جسله با اشاره به اینکه از آبان ماه سال جاری جلسات اسکان در استان تشکیل شده است ، گفت: در نواحی شش گانه اداره کل جلسات تخصصی برگزار و مدارس در نواحی برای اسکان نقطه سنجی شده اند .
آذرکیوان امیرپور در ادامه اظهار کرد: امسال مسافران می توانند از دو نرم افزار برای مکان یابی و استقرار در مدارس استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار