تجلیل از فعالین حوزه معاونت پرورشی وفرهنگی آموزش و پرورش لرستان

خرم آباد(پانا) - در جلسه ای با حضور معاون پرورشی، از فعالین مشاوره و راهنمایی تحصیلی حوزه پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان تجلیل شد .

کد مطلب: ۸۹۶۰۶۲
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از فعالین حوزه معاونت پرورشی وفرهنگی آموزش و پرورش لرستان

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان در این جلسه ،ضمن تبریک هفته امور تربیتی ،روز زن و میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) از اقدامات خوبی که در این حوزه انجام شده است تقدیر کرد و گفت : نظم و انضباط مولفه ای است که مورد تاکید دین مبین اسلام است و امروز همکارانی که با معاونت پرورشی وفرهنگی به طور منظم همکاری داشته اند مورد تجلیل قرار می گیرند.
اسدالله عباس زاده ضمن تقدیر از روسای ادارات حوزه پرورشی به خاطر برگزاری مطلوب مسابقه انقلاب ماندگار و برگزاری اولین نمایشگاه دستاوردهای آموزش و پرورش لرستان که به مناسبت ۴۰ سالگی انقلاب و هفته امور تربیتی برگزار خواهد شد ،گفت :در این نمایشگاه گوشه ای از توانمندی های آموزش و پرورش لرستان به نمایش گذاشته خواهد شد و هدف آن علاوه بر معرفی توانمندی های آموزش و پرورش ایجاد انگیزه و رقابت سالم است .

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان در پایان به گوشه‌ای از برنامه‌های بزرگداشت هفته امور تربیتی اشاره کرد و افزود: در این هفته بیش از ۵۰۰ نفر از برگزیدگان حوزه های مختلف مورد تجلیل قرار خواهند گرفت . همچنین برنامه‌هایی نظیر دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و برنامه کوهپیمایی جزو برنامه‌های این هفته است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار