لیگ قهرمانان آسیا؛

صعود شیرین ذوب آهن با کامبک رویایی؛ زور سایپا به الریان نرسید

تهران (پانا) – در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا ذوب آهن بازگشتی فوق‌العاده داشت و راهی مرحله گروهی شد اما سایپا در آخرین دقیقه شکست خورد تا نتواند جشن صعود بگیرد.

کد مطلب: ۸۹۵۳۶۳
لینک کوتاه کپی شد
صعود شیرین ذوب آهن با کامبک رویایی؛ زور سایپا به الریان نرسید

مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب با برگزاری 4 بازی همزمان و حضور دو نماینده ایران که به قطر سفر کرده بودند، به پایان رسید.

سایپا که پس از صعود مقتدرانه مهمان الریان تیم رده سوم لیگ ستارگان قطر بود، خیلی زود و در دقیقه 3 با گل رمضانی از میزبان پرقدرت خود پیش افتاد تا خط و نشانی جدی برای این تیم بکشد اما در دقیقه 28 ریواس مهاجم ونزوئلایی دروازه شاگردان علی دایی باز شد تا کار به تساوی کشیده شود و با نتیجه یک بر یک سوت پایان نیمه اول زده شود.

در نیمه دوم سایپا مقاومت خوبی از خود به نمایش گذاشت اما در دقیقه 89 سوریا با ضربه سر گل دوم الریان را به ثمر رساند و 3 دقیقه بعد باز هم دروازه سایپا باز شد تا این تیم با قبول شکست 3 بر یک حذف شود.

ذوب آهن دیگر نماینده ایران که به سختی و در وقت اضافه الکویت را در بازی اول شکست داده بود، به مصاف یاران مهدی طارمی در تیم الغرافه رفت. نیمه اول این بازی با فوتبال برتر الغرافه همراه بود و این تیم با استفاده از برتری خود توانست در دقیقه 21 توسط احمد علاءالدین به گل برسد. دقیقه 36 مهدی طارمی با شوتی زمینی گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا الغرافه با برد شیرین دو بر صفر راهی رختکن شود.

در حالی که شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ذوب آهن بتواند به بازی برگردد، این تیم با گل زودهنگام اوسگونا در دقیقه 47 به بازگشت امیدوار شد. روحیه خوبی تیم ایرانی در دقیقه 62 به کار این تیم آمد و اینبار ارسال مطهری توانست کار را به تساوی بکشد. شوک بازگشت ذوب آهن تیم الغرافه را به هم ریخت تا فوتبال تهاجمی در دستور کار آنها قرار بگیرد اما همین جلو آمدن برای تیم علیرضا منصوریان کافی بود تا در دقیقه 77 نژاد مهدی گل برتری ذوب آهن را وارد دروازه الغرافه کند.

بازگشت طلایی ذوب آهن در آخرین دقایق با حملات الغرافه همراه بود اما نتیجه نداشت و در نهایت ذوب آهن توانست با برد 3 بر 2 صعود کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار