با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در سمنان؛

مستند «نامه‌ای از دمشق» رونمایی شد

سمنان (پانا) - مستند زندگی شهید مدافع حرم عباس دانشگر با عنوان «نامه ای از دمشق» با حضور سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در سمنان رونمایی شد.

کد مطلب: ۸۹۵۲۸۶
لینک کوتاه کپی شد
مستند «نامه‌ای از دمشق» رونمایی شد

کارگردان مستند «نامه ای از دمشق» در حاشیه رونمایی از برنامه تلویزیونی با موضوع زندگی شهید دهه هفتادی سمنان، شهید عباس دانشگر، در منزل پدری شهید مدافع حرم عباس دانشگر گفت: در این مستند تلاش شده است تا سبک زندگی اسلامی شهید مدافع حرم عباس دانشگر به مخاطبان شناسانده شود.

مهدی ابراهیم خانی با بیان اینکه در این‌ مستند روحیه عشق به خانواده شهید با استفاده از فیلم های آرشیوی برنامه ریزی شده، تصریح کرد: براساس برنامه ریزی انجام شده، مستند رشادت های شهید دانشگر در نبرد حق علیه باطل در مبارزه با تکفیری ها در آینده نزدیک با گفت و گو با خانواده شهید در دستور کار قرار می گیرد.

کارگردان مستند نامه ای از دمشق گفت: بخشی از اثرهای به جا مانده از شهید دانشگر با رونمایی از کتاب «اذان صبح به افق حلب» انجام شده است.

پدر شهید عباس دانشگر شهید دهه هفتادی مدافع حرم نیز با بیان اینکه تاکنون سه عنوان کتاب از این شهید منتشرشده و یا در دست انتشار است، گفت: ۲۰ هزار نسخه کتاب از زندگی‌نامه شهید دانشگر تاکنون در شهرهای مختلف کشور توزیع شده است.

مؤمن دانشگر، افزود: عباس امروز در تمام ایران اسلامی به لطف حضور در دانشگاه افسری امام حسین(ع) و همچنین فضای مجازی شناخته شده است و یادواره این شهید در کنگان، جهرم، مرودشت، شیراز و ... برگزارشده یا در حال برگزار شدن است.

وی بیان کرد: این شهید همچنین در طول سال میزبان خیل عاشقانی است که با اتوبوس به‌صورت کاروان زیارتی از سراسر کشور به سمنان می‌آیند و این نشان‌دهنده عظمت این شهید بزرگوار است.

شهید عباس دانشگر متولد سال 1372 اهل سمنان، از پاسداران دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) و یکی از جوان‌ترین شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) است که 20 خرداد 1395 داوطلبانه عازم سوریه شد و در نبرد با تروریست‌های تکفیری در حلب سوریه به فیض شهادت نائل شد.

سردار سرتیپ غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین به منظور رونمایی از مستند زندگی شهید مدافع حرم عباس دانشگر، حضور در چند نشست و دیدار با آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در برنامه ای دو روزه به استان سمنان سفر کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار