دومین یادواره شهدای غواص آذربایجان‌غربی در ارومیه برگزار می‌شود

ارومیه(پانا)-رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌غربی گفت: دومین یادواره شهدای غواص آذربایجان‌غربی در روز 6 اسفند در ارومیه برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۸۹۵۱۳۳
لینک کوتاه کپی شد
دومین یادواره شهدای غواص آذربایجان‌غربی در ارومیه برگزار می‌شود

یعقوب پوراسد با اشاره به اینکه سال گذشته دو شهید گمنام در دانشگاه فنی و حرفه‌ای ارومیه دفن شد اظهار کرد: این دانشگاه تلاش می‌کرد که یادمان شهدای گمنام را پیش از سالگرد تدفین آنها احداث کند و بنابراین در شب وفات حضرت ام‌البنین(ع) عملیات عمرانی این یادمان به پایان رسید.

وی تصریح کرد: افتتاح رسمی یادمان شهدای گمنام در تاریخ 6 اسفند ماه برگزار شده و همزمان با آن، دومین یادواره شهدای غواص استان در سالن امام علی(ع) ارومیه برگزار شده و سردار سوداگر از تبریز به عنوان فرمانده غواصان، یکی از سخنرانان مراسم بوده و به خاطره‌گویی خواهد پرداخت.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به اهداف برگزاری یادواره شهدای غواص گفت: هدف از برگزاری این یادواره ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانشجویان است چون دشمنان نظام و اسلام تلاش بسیاری برای ناامیدی مردم و دانشگاهیان انجام داده، اما نقطه قوت در جامعه اسلامی، اعتقادات و باورهای دینی است و با توجه به اینکه دشمن تلاش بسیاری در سستی اعتقادات دینی در جامعه انجام می‌دهد بنابراین برگزاری این گونه یادواره‌ها ضرورت دارد.

وی با تاکید بر«الگوسازی» در بین جوانان و دانشگاهیان افزود: باید شهدای قهرمان را که به عنوان بهترین الگو در جامعه مطرح هستند به دانشجویان معرفی کرد چون اگر الگوسازی درستی در جامعه انجام نشود، دشمنان الگوهای دیگری را در جامعه معرفی می‌کنند که به ضرر جوانان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار