برگزاری مانور تشکیلاتی یاوران انقلاب در چهاردانگه

چهاردانگه (پانا) - مانور تشکیلاتی یاوران انقلاب با حضور مدیر سازمان دانش‌آموزی شهرستانهای استان تهران، رئیس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه، فرمانده بسیج دانش‌آموزی شهدای کربلای چهاردانگه، جمعی از معاونان و کارشناسان آموزش و پرورش چهاردانگه و مدیران و مربیان تشکیلاتی در آموزشگاه دخترانه شهید وجدانی پاک برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۳۷۵۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مانور تشکیلاتی یاوران انقلاب در چهاردانگه

سعیده سید مومن، رئیس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهدا و خیر مقدم به مسئولان، بیان کرد: امروز جمع شده‌ایم تا چهل سالگی انقلاب را جشن بگیریم.

او افزود: امروز درخت انقلاب تنومند شده و با حفظ وحدت، اتحاد و ولایت‌پذیری در مسیر پر‌فراز و نشیب خود به اهدافش ادامه خواهد داد.

سید مومن گفت: مانور یاور انقلاب هر ساله با حضور دانش‌آموزان تشکیلاتی جهت تقویت تشکل‌های دانش‌آموزی، تقویت خودباوری، همدلی، همکاری، و تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام (ره) برگزار می‌شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه خاطرنشان کرد: برنامه‌های تشکیلاتی سازمان دانش‌آموزی با هدف تربیت اجتماعی، مشارکت پذیری، و افزایش توانمندی دانش‌آموزان اجرا می‌شود.

او اظهار داشت: دانش‌آموزان اگر روحیه‌ی خودباوری، عزت نفس، مسئولیت پذیری، مشارکت و همراهی در امور را در طول تحصیل یاد بگیرند در آینده به عنوان بخشی از افراد مسئولیت پذیر جامعه قرار می‌گیرند.

/خبرنگار: امیر غلامی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار