سرپرست مدیریت امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان

دوره های آموزشی برای بدنه دانشگاه فرهنگیان مفیداست

اصفهان(پانا) - سرپرست دانشگاه فرهنگیان اصفهان در دوره آموزشی –کارگاهی برنامه ریزی امور عمرانی و بودجه دانشگاه فرهنگیان کشور بیان داشت:دانشگاه فرهنگیان یک مرجع با اهمیت در تعلیم و تربیت کشور است و دوره های مختلف آموزشی برای بدنه دانشگاه فرهنگیان بسیار مفید و باعث پیشرفت خواهد شد.

کد مطلب: ۸۹۳۴۳۴
لینک کوتاه کپی شد
دوره های آموزشی برای بدنه دانشگاه فرهنگیان مفیداست

سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان ضمن عرض خیرمقدم خدمت حاضرین عنوان داشت:برنامه ریزی در حوزه های مختلف برای یک مجموعه بسیار مهم است و باید در اصل قرار بگیرد و دقت و عمل مناسب در برنامه ریزی به عنوان پیشران عمل می کند و نوعی ریل گذاری برای عملکرد بهتر است.

وی افزود:یکی از مهم ترین حوزه های که نیاز به برنامه ریزی و ریل گذاری دقیق دارد، برنامه ریزی در حوزه امور عمرانی و بودجه است و با عنایت به شرایط دانشگاه فرهنگیان و نوپا بودن دانشگاه برنامه ریزی در این حوزه راهگشا خواهد بود.

شهرام عروف زاد ادامه داد: برگزاری دوره های و نشست های در حوزه های مختلف منجر به دانش افزایی و هم افزایی بین پرسنل و صاحبنظران در دانشگاه فرهنگیان خواهد شد و این شرایط حتما به ارتقاء و تعالی پرسنل و مسئولین دانشگاه کمک خواهد کرد و سرانجام نیز سبب تعالی دانشگاه خواهد شد.

وی اظهار داشت: برگزاری دوره در حوزه امور عمرانی و بودجه با توجه به فرسودگی ساختمان های دانشگاه فرهنگیان و نیاز به ساخت و ساز و عملیات عمرانی فکر و اندیشه بسیار به جا و مفیدی بوده است که ان شا الله با هم افزایی مجموعه دانشگاه فرهنگیان در کشور و کسب اطلاعات کافی در این حوزه پیشرفت خوبی خواهیم داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار