برگزاری محفل انس باقرآن کریم درشهرک حضرت ولی عصر(عج)شیروان

شیروان(پانا) –- به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران محفل انس باقرآن کریم با حضور علاقمندان به این کتاب آسمانی درمحل مسجد حضرت مسلم بن عقیل (ع) شهرک حضرت ولی عصر(عج) شهرستان شیروان برگزار گردید.

کد مطلب: ۸۹۲۵۲۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری محفل انس باقرآن کریم درشهرک حضرت ولی عصر(عج)شیروان

رئیس مجمع قرآنیان شهرستان شیروان در این محفل معنوی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم گفت: خداوند متعال همه ما را با نشان دادن چهار تابلو از چهار آسیب اجتماعی در زندگی برحذر می دارد.

رضا براتی افزود: تابلوی اول "پرهیز از اختلاط " و آن اینکه آی مردم مبادا حق را با باطل مخلوط کرده و به خورد شما بدهند.

وی دومین تابلو را " پرهیز از اختلال " بیان نمود و گفت: آی مردم مبادا بین همه شما مسلمانان و خانواده ها اختلال و مشکل ایجاد نمایند.

رئیس مجمع قرآنیان شهرستان شیروان سومین تابلو را اختلاف و چهارمین تابلو را نیز اختلاس عنوان نمود و اظهار داشت: وجود اختلاس در نظام جمهوری اسلامی حتی کم آن هم قابل قبول نیست و علت اصلی و ریشه همه این ها شیطان است که مدام می خواهد تفرقه بیندازد و لذا دوای تمام این مشکلات و آسیب ها پناه بردن به خدای متعال و میزان قراردادن قرآن مجید و پیروی از اهل بیت (ع) است.

محمد محمدزاده قانعی از اعضای شورای اسلامی شهر و عضو هیات امنای مسجد حضرت مسلم بن عقیل (ع) واقع در شهرک ولی عصر (عج) شهرستان شیروان نیز با بیان گرامی داشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و خوش آمدگویی به حاضرین، از زحمات تمامی دست اندرکاران برگزاری این محفل قرآنی تقدیر و تشکر نمود.

قرائت قرآن توسط حافظ کل قرآن کریم محمد گوهر، اهدای گواهینامه حفظ به جمعی از حافظان قرآن مسجد، تلاوت زیبای قرآن با صوت دلنشین استاد محمدرضا محمدی همراه با دعای ربنا و ضیافت شام از دیگر برنامه های این محفل قرآنی بود.

خبرنگار حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار