بمناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی و ایام فاطمیه؛

همایش دانش آموزان مداح در ارومیه برگزار شد

با حضور مدیرکل و معاون پرورشی آموزش و پرورش آذربایجان غربی، همایش دانش آموزان مداح بمناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی و ایام فاطمیه در ارومیه برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۲۴۷۱
لینک کوتاه کپی شد
همایش دانش آموزان مداح در ارومیه برگزار شد

همایش دانش آموزان مداح بمناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی و ایام فاطمیه با حضور مدیرکل و معاون پرورشی آموزش و پرورش استان در محل مسجد قبا ارومیه برگزار شد.

ابراهیم محمدی، مدیرکل آموزش و پرورش استان در این همایش اظهار کرد: حمایت و تشویق دانش آموزان مادح اهل بیت باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه جایگاه والای اهل بیت باید در اشعار مادحین نمود ویژه داشته باشد؛ گفت: دانش آموز مداح باید ملبس به لباس اخلاق باشد چراکه رفتار او الگوی دیگران است.

قدرت قاسمی، معاون پرورشی و امور فرهنگی آموزش و پرورش استان نیز در این همایش اظهار داشت: باید در کلام و رفتار دانش آموزان مداح، نام و یاد ائمه اطهار تجلی یابد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: مداح اهل بیت یک هویت ویژه دارد و نشانی از ائمه اطهار دارد.

معاون پرورشی و امور فرهنگی آموزش و پرورش استان ادامه داد: دانش آموزان مداح باید اخلاص را در مدح ائمه بزرگوار همواره در نظر داشته باشند.

وی تواضع را زینت مداحان دانست و افزود: تقوای رفتاری و گفتاری یعنی خدا را شریک کارهای خود بدانیم.

قاسمی بیان کرد: خوش اخلاقی و مودب بودن باید از ویژگی‌های بارز مادحان اهل بیت باشد.

گفتنی است در این همایش نوگلان حسینی در مدح ائمه اطهار و حضرت زهرا (س) به نوحه سرایی پرداختند و در پایان از توسط مسئولین مورد تقدیر قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار