با حضور مسؤلان آموزش و پرورش :

پرسش و پاسخ دانش‌آموزی به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب در هنرستان آیت‌الله ملک‌حسینی برگزار شد

پانا (یاسوج) - با حضور مسؤلان آموزش و پرورش، نشست پرسش و پاسخ دانش‌آموزی به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب در هنرستان آیت‌الله ملک‌حسینی برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۲۰۴۲
لینک کوتاه کپی شد
پرسش و پاسخ دانش‌آموزی به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب در هنرستان آیت‌الله ملک‌حسینی برگزار شد

جلسه پرسش پاسخ دانش آموزی در هنرستان آیت الله ملک حسینی با حضور معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش،معاون آموزشی مرکز تحقیقات کشاورزی،مدیر سازمان دانش آموزی استان و معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش بویراحمد پیرامون دستاوردهای انقلاب اسلامی برگزار شد.

مدیر سازمان دانش آموزی آموزش وپرورش استان در این جلسه، گفت: ارکان مقدس این انقلاب، اسلام، مردم و رهبری است که جرقه آن از سال ۱۳۴۲ شروع شد و با رهبری امام راحل در سال ۵۷ به پیروزی رسید که با هدایت های مقام معظم رهبری نیز به حرکت خویش ادامه می دهد.

سید نظام الدین مرادی وحدت و همدلی میان مردم را رمز پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی دانست وگفت: به برکت انقلاب اسلامی در چهار دهه گذشته و با تلاش جوانان و دانشمندان این مرز و بوم در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی، اجت ماعی، اقتصادی و …ایران اسلامی امروز به موفقیتهای بسیاری دست یافته است و به عنوان نمونه در تولید علم یکی از کشورهای برتر دنیا است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در ابعاد گوناگون دستاوردهای مهمی داشت افزود: مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی تکیه به ظرفیتهای داخلی برای عدم وابستگی به بیگانگان و حفاظت از منافع ملی برای توسعه و آبادانی این سرزمین بود که امروز شاهد این توسعه یافتگی در توسعه زیرساختها در اقصی نقاط کشور هستیم .

مدیر سازمان دانش آموزی آموزش وپرورش استان برگزاری همایش یاوران انقلاب را جهت آشنایی دانش آموزان با دستاوردهای انقلاب اسلامی را در دهه فجر یاداور شد وگفت: دانش آموزان به عنوان آینده سازان و مدیران فردای ایران اسلامی باید با چگونگی شکل گیری انقلاب و دستاوردهای آن به خوبی آشنا شوند.

وی در پاسخ به سوال یکی از دانش آموزان در رابطه با مشکلا ت معیشتی واقتصادی نیز گفت: کشور ما با تحریم همه جانبه روبروست و انشالله با درایت وتدبیرمسئولان نیزازاین مرحله عبور خواهیم کرد.

مرادی تربیت اجتماعی دانش آموزان را رسالت مهم سازمان دانش آموزی دانست وگفت: انتظار می رود دانش آموزان با همکاری مربیان در برنامه های مختلفی که پیش بینی شده شرکت کنند و از فرصتهای تحصیل وعلم آموزی به خوبی بهره جویند.

سید ولی موسوی حضور مسؤلان در جمع دانش آموزان را دلگرم کننده دانست و گفت: لازم است دانش آموزان هم با گذشته انقلاب اسلامی و هم با خدمات انقلاب اسلامی به خوبی آشنا شوند تا به آینده امیدوار شوند وبرای اعتلای ایران عزیز بیش از گذشته تلاش کنند.

وی خاطرنشان کرد: فضای امروز کشور متاثر از جشن های چهلمین بهار انقلاب اسلامی است وتبیین دستاوردهای انقلاب برای نسل جدید که آن روز گار را ندیده اند یک ضرورت است.

مدیر هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی پرسش گری را از ویژگی دانش آموزان دانست وگفت: لازم است دانش آموزان علاوه بر درس خواندن با رویدادهای پیرامونی خود به خوبی آشنا شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار