آموزشگاه 12کلاسه امام علی ( ع ) شهر جدید سهند افتتاح شد

تبریز ( پانا ) - آموزشگاه 12کلاسه امام علی ( ع ) شهر جدید سهند با هزینه 55 میلیارد ریال و با حضور معاون عمرانی استاندار و مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان افتتاح شد.

کد مطلب: ۸۹۱۵۹۳
لینک کوتاه کپی شد
آموزشگاه  12کلاسه امام علی ( ع ) شهر جدید سهند افتتاح شد

جعفر پاشایی در آیین افتتاح این مدرسه ی با بیان اینکه دانایی بزرگترین دارایی است، افزود: « خیرین با احداث فضاهای آموزشی به افزایش دانایی در جامعه کمک می کنند. »

وی اضافه کرد: « کار با کیفیت نکته مهمی برای ما در حوزه مدرسه سازی است و امروز با افتخار مدارس احداث شده این مهم را دارا هست. »

مدیر کل آموزش و پرورش استان در ادامه ابراز داشت: « نکته‌ مهم دیگر اقدام بموقع و درست است و این موضوع نقش اساسی در تحقق برنامه‌ها دارد. »

پاشایی در ادامه تصریح کرد: « عظمت جمهوری اسلامی ایران و سربلندی ملت که در سایه خون شهدا محقق شد با هیچ معیاری قابل قیاس نیست. »

این مقام مسئول در استان یاد آور شد: « نهایت تلاش خود را برای تامین نیازها از طریق منابع مختلف بکار خواهیم بست و نیازهای آموزشی و پرورشی شهر جدید سهند جز اولویت اصلی ما در استان است. »

پاشایی در پایان افزود: « این مدرسه 12 کلاسه به متراژ 3 هزار و 577 مترمربع و با زیربنای یک هزار و 724 مترمربع ومحوطه سازی 3 هزار مترمربع وهزینه خرج شده 5/5میلیارد تومان توسط شرکت سنگین پیمان آذر توسط نوسازی احداث شده است.»

مرتضی محمد زاده، فرماندار اسکو در ادامه افزود: « 32 درصد نرخ رشد جمعیت در بازه زمانی 5 ساله اخیر، که خارج از پیش بینی بود نیاز به زیر ساخت های ضروری از جمله فضاهای آموزشی دو چندان کرده است. »

یحیی نجابت، مدیر آموزش و پرورش اسکو در ادامه اظهار داشت: « شهر جدید سهند به جهت سرریز جمعیت و آمار بالای دانش آموزی بالا، نیازمند توجه ویژه در حوزه احداث فضاهای آموزشی است. »

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار