قنبرپور: همه چیز برای پرسپولیس خوب پیش می‌رود

تهران (پانا) - سرپرست پرسپولیس آخرین وضعیت این تیم در آستانه آغاز نیم فصل دوم لیگ برتر تشریح کرد.

کد مطلب: ۸۹۱۳۲۹
لینک کوتاه کپی شد
قنبرپور: همه چیز برای پرسپولیس خوب پیش می‌رود

مصطفی قنبرپور که از طرف باشگاه به اتفاق حسین ماهینی در جلسه هم‌اندیشی باشگاه‌ها و کمیته داوران شرکت کرده بود، در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: نشست خوبی بود که می‌تواند به ایجاد تعامل بیشتر کمک کند. دو طرف صحبت‌ها و نقطه نظرات خود را مطرح کردند و فکر می‌کنم ادامه چنین برنامه‌هایی می‌تواند کمک کننده باشد. البته من اعتقاد دارم اگر شرایطی فراهم شود که کارشناسان داوری جلساتی با خود تیم‌ها داشته باشند هم موثر است. در کل، فکر می‌کنم حرکت باید در دو مسیر باشد. یکی کاهش تاثیر اشتباهات بر روند کلی نتایج و دیگری تعامل بیشتر با داوران برای کاهش تنش‌هایی که وجود دارد.

از وی درباره شرایط تیم بعد از بازی با سپید رود در چارچوب دیدارهای جام حذفی پرسیدیم که ادامه داد: قبل از هر چیز باید از همین جا برای آقای بیوک وطنخواه که در بیمارستان هستند، آرزوی سلامتی کنم. امیدوارم هر چه زودتر ایشان را در صحت و سلامت ببینیم. درباره شرایط تیم هم باید بگویم، همه چیز خوب پیش می‌رود. ما تمرینات فشرده و خوبی را به ویژه در قطر داشتیم و برای بازی با سپید رود با این مساله روبرو بودیم که تیم مدت‌ها از میادین به دور بود و در جام حذفی هم نمی‌شود بی‌گدار به آب زد چون همه چیز در ثانیه‌ای تغییر می‌کند. همیشه گفته‌اند جام حذفی جام شگفتی است و قبل از بازی ما هم، یک شگفتی رقم خورده بود. همه اینها روی کیفیت بازی تاثیر می‌گذاشت ولی از همه اینها مهم‌تر شرایط متفاوت بازی در چمن مصنوعی بود. این مسائل را که کنار هم می‌گذاریم به نظر می‌رسد کسب پیروزی در یک رقابت حذفی اتفاق خوبی بود که محقق شد.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: شرایط برای بازی روز چهارشنبه فرق می‌کند. مهمترین مساله این است که غیر از احمد نورالهی که برای بازی با سپید رود برگشت، ما سایر ملی‌پوشان خودمان را تازه از امروز در اختیار داشتیم. البته برای بازی و چیدن ترکیب، همه چیز به صلاحدید آقای برانکو مربوط می‌شود ولی به هر حال مجموعه مواردی که گفتم روی کیفیت بازی یک تیم و عملکرد آن تاثیر می‌گذارد. البته با وجود همه اینها فراموش نکنیم در بازی با تیم خوب سپید رود، بچه‌های ما در اکثر دقایق بازی، توپ و میدان را در اختیار داشتند ولی به هر حال توقعات از پرسپولیس خیلی زیاد است.

قنبرپور در پایان خاطرنشان کرد: من می‌خواستم از هواداران خودمان در رشت هم تشکر کنم که سنگ تمام گذاشتند و البته هواداران سپیدرود هم خیلی خوب بودند، همچنین نیروی انتظامی هم همکاری خوبی با ما داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار