رضا بابک: ارتباط گرفتن با افراد خاص را بلد نبودم و همین دلیل دوری‌ام از سینما است

تهران (پانا) - رضا بابک بازیگر شناخته شده سینما و تئاتر کشور معتقد است، مهمترین علت دوری اش از سینما عدم ارتباط با افراد خاص در سینما بوده است.

کد مطلب: ۸۹۰۶۳۰
لینک کوتاه کپی شد
رضا بابک:  ارتباط گرفتن با افراد خاص را بلد نبودم و همین دلیل دوری‌ام از سینما است

رضا بابک بازیگر فیلم سینمایی «بنفشه آفریقایی»در گفت وگو با خبرنگار پانا درباره این فیلم گفت: در تمام نقش‌هایم آنقدر با انرژی وارد می‌شوم که همه عوامل سعی می‌کنند من را کنترل کنند. بازی در «بنفشه آفریقایی» تاحدودی سخت بود مخصوصاً در پلان‌های اول که قرار بر این بود صحبت نکنم مجبور بودم فقط با حالت‌های صورتم و حس و حالم بازی کنم.
وی ادامه داد: هر کاراکتری که بازی می‌کنی باعث تغییر حس‌ها و میمیک‌های صورتت می‌شود وقتی کاراکتر را درست بتوان ارائه داد همه چیز درست می‌شود که البته این موضوع نیازمند کمک کارگردان که تو را تصحیح و تأیید می‌کند است.
این بازیگر درباره ریتم کند فیلم «بنفشه آفریقایی»گفت: به نظر من «بنفشه آفریقایی» باید ریتم تندی که بر فیلم‌ها تحمیل می‌شود را می‌شکست و با همین ریتم کند ساخته می‌شد.
بابک در ادامه با اشاره به مشکلاتی که دوری‌ از سینما برایش به‌وجود آورده تصریح کرد: مدت‌ها از عرصه سینما دور بودم و نقش گرفتن دوباره برایم تاحدودی سخت بود زیرا هیچوقت ارتباط گرفتن در سینما را بلد نبودم و همین موضوع بسیاری از اوقات باعث شد دیگران پولم را بخورند یا باعث پسرفت من شوند.
وی افزود: به یاد دارم در سال‌های دهه شصت ما با تلویزیون بسیار همکاری داشتیم ولی به یکباره مازاد تشخیص داده شدیم، به هرحال وقتی شرایط مساعد نباشد این اتفاق می‌افتد ضمن اینکه در آن سال‌ها آثار تلویزیونی ایده‌آل ما نبود اما سعی کردیم آثار سلامتی را به مخاطب ارائه دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار