فرمانده سپاه شهداء :

شکست داعش در سوریه و عراق اقتدار نظام جهموری اسلامی ایران در حوزه فرامرزی است

ارومیه(پانا)- فرمانده سپاه شهداء شکست داعش در سوریه و عراق را اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در حوزه فرامرزی خواند.

کد مطلب: ۸۹۰۴۰۷
لینک کوتاه کپی شد
شکست داعش در سوریه و عراق اقتدار نظام جهموری اسلامی ایران در حوزه فرامرزی است

سردار حبیب شهسواری در نشست نهضت روشنگری چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ک هبه همت بسیج فرهنگیان سپاه شهدا در سالن اجتماعات معلم برگزار شد گفت: دشمن برنامه ریزی های متعدد و مکرری را برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران طی 40 سال گذشته داشته که هشت سال جنگ تحمیلی، ترور بیش از 17 هزار نفر از نخبگان عرصه های مختلف توسط منافقین و دشمنان نظام و جنگ اقتصادی و فرهنگی موجود گواهی بر این ادعا است.

وی افزود: کسی که دلشان برای ایران، انقلاب و اسلام می تپد به تعبیر حضرت امام خمینی (ره) بسیجی است و تفکر و انرژی بسیج و بسیجی محافظ آزمان های این انقلاب هستند.

سردار شهسواری به دستاوردهای مختلف انقلاب طی 40 سال اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران یکی از قطب های مهم عرصه های مختلف علمی، اقتصادی، فرهنگی و حتی نظامی است و حضور در عرصه ها و حوزه های مختلف مبین این قدرت است.

وی گفت: اثبات ناکارآمدی حکومت های دینی و اسلامی هدف استکبار و ایجاد حکومت اسلامی و گسترانیدن این تفکر هدف و برنامه انقلاب اسلامی ایران است.

فرمانده سپاه شهداء خطاب به معلمان و فرهنگیان بسیجی گفت: مردم بزرگترین و مهمترین سرمایه وجودی خود یعنی فرزندانشان را به جامعه بزرگ تعلیم وتربیت می سپارند و رفتارها و کردارهای آنان در اذهان این دانش آموزان حک می شوند.لذا نقش معلمین در پیبشبرد اهداف نظام بسیار پررنگ است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار