مدیر کل آموزش و پرورش اصفهان درجلسه نمایندگان و شوراهای دانش آموزی :

بهره‌برداری حداکثری از طرح‌ها و دیدگاه های مجلس دانش آموزی

اصفهان (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش اصفهان درجلسه کمیته استانی نمایندگان مجلس دانش آموزی و هیئت رئیسه شورای دانش آموزی استان اصفهان از نداشتن نگاه تشریفاتی آموزش و پرورش به مجلس دانش آموزی و استفاده از طرح ها و دیدگاه های این مجلس سخن گفت.

کد مطلب: ۸۸۹۹۳۷
لینک کوتاه کپی شد
بهره‌برداری حداکثری از طرح‌ها و دیدگاه های مجلس دانش آموزی

مدیر کل آموزش و پرورش استان نهم بهمن ماه97 در کمیته استانی نمایندگان مجلس دانش آموزی و هیئت رئیسه شورای دانش آموزی استان اصفهان که در سالن اجتماعات اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد،اعضای مجلس دانش آموزی را به تواضع و خوش رویی توصیه کرد و گفت:حب و بغض و رفیق بازی نباید جایگاهی در کار مجلس دانش آموزان داشته باشد زیرا شما نماینده همه دانش آموزان هستید نه نماینده رفقا و سلیقه ها.

محمد اعتدادی ادامه داد: نگاه ما به مجلس دانش آموزی تشریفاتی نیست و سعی می کنیم از طرح ها و دیدگاه های شما حداکثر بهره برداری و همراهی را داشته باشیم. تیم مدیریتی و کارشناسی اداره کل آموزش و پرورش و ادارات نواحی و مناطق آمادگی حداکثر همکاری و هم فکری را بر اساس قانون و امکانات با شما دارند.

وی افزود:مجلس دانش آموزی می تواند به نظام تعلیم و تربیت کمک نماید تا مهارت های اجتماعی که لازمه زندگی در این دوران است را به مدارس منتقل کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار