مدیران آذربایجان غربی مشمول قانون منع به کارگیری بازنشسته هانشدند

ارو میه(پانا)-معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان غربی گفت: مدیر و مدیرکلی مشمول قانون منع بکارگیری بازنشستگان در استان نداریم.

کد مطلب: ۸۸۹۸۲۰
لینک کوتاه کپی شد
مدیران آذربایجان غربی مشمول قانون منع به کارگیری بازنشسته هانشدند

ابوالفضل عبادی با بیان اینکه هستند مدیرانی که در معرض بازنشستگی قرار دارند افزود: ولی در حال هنوز هیچ مدیر و مدیرکلی مشمول این قانون در استان نمی شوند.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس ماده ۲۴ قانون منع بکارگیری بازنشستگان مدیرانی که در سن بازنشستگی قرار دارند می تواند یک سوم ساعت کار اداری در اداره حضور داشته باشند و فعالیت کنند که بر این اساس یک نفر در استان مشمول این بخش بوده و یک ساعت برای فعالیت اداری در اداره مورد نظر حضور می یابد.

عبادی در خصوص برکناری رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: ایشان مشمول این قانون نمی شد ولی دارای سنوات بالای خدمتی بوند و حتی می توانستند به فعالیت خود تا ۴۵ سال خدمت نیز ادامه بدهند و تودیع وی بخاطر این قانون نبود.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان غربی گفت: در هر حال حاضر هیچ مدیر و مدیرکلی که شامل قانون بازنشستگی شده و در پست های مدیریتی بکارگیری شود در استان نداریم.

مردادماه امسال شورای نگهبان اصلاحیه قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان را تأیید و با تأیید شورای نگهبان برخی مقامات ازجمله استانداران، شهرداران، معاونان وزرا و مدیران که بازنشسته تلقی می‌شدند باید از سمت‌های خود کناره‌گیری می‌کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار